Gå til innhold

Skulle bare hatt litt mer farge i ansiktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen ganger fått kommentarer om at jeg ser blek ut i ansiktet. Jeg er nok like blek over det hele, men det er jo ansiktet folk legger merke til. Jeg er egentlig ikke opptatt av å være brun som sådan, men føler litt for å gjøre noe med ansiktet når folk tror jeg er syk liksom. Føler meg ikke helt trygg på solarium heller. Noen som kan anbefale noe?

Anonymous poster hash: 716f6...f5a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solpudder skaper "liv" i ansiktet så lenge du har rett farge og vet hvordan du skal bruke det :)

Skrevet

Ikke begynn med brunkrem i hvert fall.

Omfavn blekheten din og bruk heller rouge for å se friskere ut.

• Liker 1
Skrevet

Dagkrem med litt selvbruner i. Bruker det hele året, jeg, for jeg er også ganske bleik.

Anonymous poster hash: 6f40e...571
Skrevet

Ikke begynn med brunkrem i hvert fall.

Omfavn blekheten din og bruk heller rouge for å se friskere ut.

Jeg misliker ordet brunkrem. Det heter foundation og er ikke ment for å gjøre huden brunere, men jevnere og det skal passe med din hudtone. Så å si alle kjendiser bruker foundation. Synes du de ser fryktelige ut?

Jeg ville ha holdt meg unna solarium. Jeg er også naturlig lyshudet og jeg synes det er pent. Jeg pleier å bruke litt concealer under øynene da området ofte kan se mer blålig ut på oss med lys hud. Ellers bruker jeg en øyenskygge som ser naturlig ut (litt lysere enn huden) og litt skyggebelegging (lys brun), og øynene mine mer våkne ut. Ellers bruker jeg også litt pudder under kinnbenene. Det skal ikke så mye til. Jeg bruker også maskara da.

Anonymous poster hash: 8f922...402

• Liker 2
Skrevet

Jeg misliker ordet brunkrem. Det heter foundation og er ikke ment for å gjøre huden brunere, men jevnere og det skal passe med din hudtone. Så å si alle kjendiser bruker foundation. Synes du de ser fryktelige ut?

Jeg ville ha holdt meg unna solarium. Jeg er også naturlig lyshudet og jeg synes det er pent. Jeg pleier å bruke litt concealer under øynene da området ofte kan se mer blålig ut på oss med lys hud. Ellers bruker jeg en øyenskygge som ser naturlig ut (litt lysere enn huden) og litt skyggebelegging (lys brun), og øynene mine mer våkne ut. Ellers bruker jeg også litt pudder under kinnbenene. Det skal ikke så mye til. Jeg bruker også maskara da.

Anonymous poster hash: 8f922...402

Når jeg snakker om brunkrem så mener jeg vel egentlig foundation i altfor mørk farge for å gjøre seg selv brunere.

Har ingenting i mot foundation som passer til ens naturlige hudtone ;)

• Liker 3
Skrevet

TS her,

Ser at rouge og denslags kommer opp her. Skulle kanskje nevnt at jeg er mann... :sjenert:

• Liker 3
Skrevet

TS her,

Ser at rouge og denslags kommer opp her. Skulle kanskje nevnt at jeg er mann... :sjenert:

:fnise:

Skrevet

TS her,

Åh haha!

Selvbruning for ansikt! St.tropez sin er naturlig og luktfri :)

Gjest Citronella
Skrevet

Åh haha!

Selvbruning for ansikt! St.tropez sin er naturlig og luktfri :)

Den er ikke luktfri (det vil aldri selvbrunere bli, da en kjemisk reaksjon produserer duften), og naturlig? Det er et motebegrep, og hva legger du i "naturlig"?

Du er mann/gutt. Jeg liker bleke menn. Og bleke kvinner. Om du ikke er outrert eller transe, så anbefaler jeg deg å holde deg unna pudder og annen make-up, og bruk en selvbruner for ansikt.

• Liker 1
Skrevet

Btw, å være ute i frisk luft hver dag gjør faktisk underverker det også, om du ikke vil ha sminke i ansiktet.

Jeg er ganske blek selv, og merker sykt forskjell på om jeg bare har sittet inne hele dagen (sykelig, gusten farge) eller om jeg har vært ute og beveget på meg og pustet i frisk utendørsluft (sunnere farge med litt røde kinn).

• Liker 1
Skrevet

Den er ikke luktfri (det vil aldri selvbrunere bli, da en kjemisk reaksjon produserer duften), og naturlig? Det er et motebegrep, og hva legger du i "naturlig"?

Du er mann/gutt. Jeg liker bleke menn. Og bleke kvinner. Om du ikke er outrert eller transe, så anbefaler jeg deg å holde deg unna pudder og annen make-up, og bruk en selvbruner for ansikt.

Luktfri var kanskje å ta i, men lukter ikke vondt iallefall. :)

Naturlig da mener jeg at det ser ikke ut som du har hatt på deg Selvbruning.

Han måtte naturligvis bruke den lyseste tonen, ville hjulpet masse!

Skrevet

Masse frisk luft og utendørsaktiviteter er løsningen!

Anonymous poster hash: a2da1...d31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...