AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg følger bloggene til noen dyre klesbutikker. Der poster de ofte antrekk hvor det oppgis hvilket merke det er og pris. Noen ganger ser jeg at de skriver pris "oppgis på forespørsel". Hva betyr det egentlig? Varierer prisen utfra hvem som spør? Anonymous poster hash: e52e4...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Det er vel fordi det virker mot sin hensikt å fortelle hva prisen er, og at det kan være flere versjoner av tingen, og at prisen varierer på grunn av det. Anonymous poster hash: 7e30a...d3a
helenaa Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Det betyr: "denne tingen er så dyr at den bare selges til folk som vet at de har råd til den uten å måtte spørre om prisen." Grunnen til at det gjøres sånn, vet jeg ikke, men jeg tipper at det er for å få folk hekta på produktet før fornuften har vurdert prisen..? Og dessuten blir det litt mer ekskkusivt når ikke "alle" vet hva det koster. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå