Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HALLO LADIES!! :)

Nå har jeg gått gjennom to SA, og i perioden dette har pågått, har jeg vært sånn: "Å, i kveld skal jeg kose meg med litt potetgull - sjokolade - kake - you name it" :oops:

Har sagt til meg selv at det ikke har vært så nøye, "for jeg blir jo snart gravid..." :wink:

Vel... Så ble det hele litt mer komplisert enn som så, da - så da har jeg trøstespist en del!!Så nå MÅ ting skje i august, slik at jeg får "lov" til å kose meg litt ekstra :ler: Føler kiloene siger på...Grrrrrr!!

Har funnet ut at jeg må ha litt galgenhumor på dette, for ellers hadde jeg ikke kommet meg så lett etter disse SA ene...Det kverner også litt i bakhodet om jeg TØR prøve enda en gang - men alle gode ting er vel tre???

Kan noen vennligst opplyse meg om at gulrøtter og epler er bra?? :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å høre om sa'ene.. :trøste:

Det er nok du, og bare du som kan velge epler istedet for snop :wink: Men du kan jo starte med å spise slike som du skriver om i signaturen din - søte og gode! Velg kanskje de i litt større format? :wink:

Skrevet

Jeg synes heller det at jeg kanskje blir gravid snart er en motivasjon til å prøve å holde kiloene i sjakk, jeg!

Det er jo så mange ulemper ved å være altfor tung når man går gravid, atte!

Det er jo igrunn ikke så bra når man ikke er gravid, heller da.... :ler:

Det er vel mye bedre for fosteret om man spiser frukt enn om man får i seg masse raffinert sukker og fett?

Ikke det at jeg er så flink, heller. Så fort det er en solstråle ute, MÅ jeg ha is. Og jordbær i tillegg.

Og du: epler og gulrøtter er bra! :wink:

Skrevet
HALLO LADIES!! :)

Nå har jeg gått gjennom to SA, og i perioden dette har pågått, har jeg vært sånn: "Å, i kveld skal jeg kose meg med litt potetgull - sjokolade - kake - you name it" :oops:

Har sagt til meg selv at det ikke har vært så nøye, "for jeg blir jo snart gravid..." :wink:

Vel... Så ble det hele litt mer komplisert enn som så, da - så da har jeg trøstespist en del!!Så nå MÅ ting skje i august, slik at jeg får "lov" til å kose meg litt ekstra :ler: Føler kiloene siger på...Grrrrrr!!

Har funnet ut at jeg må ha litt galgenhumor på dette, for ellers hadde jeg ikke kommet meg så lett etter disse SA ene...Det kverner også litt i bakhodet om jeg TØR prøve enda en gang - men alle gode ting er vel tre???

Kan noen vennligst opplyse meg om at gulrøtter og epler er bra?? :hoho:

Jeg kjenner meg dessverre godt igjen i situasjonen din... :-? Har også hatt to spontanaborter og i mellomtiden har ekstra kilo sneket seg på. Jeg er ikke egentlig overvektig (ifølge BMI) men har noen kilo mer enn trivselsvekten. Før jeg ble gravid første gangen (november 2003) hadde jeg vært flink og gått ned 5 kg for å ha et godt grunnlag for graviditeten. Men etter MA mistet jeg motivasjonen mht å trene og holde meg unna søtsaker... Det hjalp heller ikke at jeg hadde en SA ett år etter.

Nå har jeg imidlertid bitt i det sure eplet og bestemt meg for Grete Roede-kurs. Vil bli kvitt noen kilo før jeg blir gravid igjen... :roll:

Krysser fingrene for oss begge! :heiajente:

Send meg gjerne en PM hvis du vil dele flere erfaringer! :wink:

Skrevet

Takk for koselige svar!!

Nå har jeg vært ute og gått tur - og sitter her med min Pepsi Max :wink:

I morgen er det mandag, dah - så da er jeg klar for Farris og frukt atter en gang :tommelsmil:

Og ja: Å bli gravid burde jo være motivasjon nok til å holde seg i form og spise sunt!

SO HERE I GO AGAIN!!!

Må bare slutte å synes synd på meg selv først... Føler jeg får god støtte her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...