Gå til innhold

gutter som tydeligvis nekter å være ærlig? hva er greia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg begynner endelig å skjønne at jeg må komme meg videre når det gjelder en fyr! men jeg sitter fortsatt med noen spørsmål jeg gjerne vil få et svar på. så jeg prøver her.

i korte trekk:

vi flørta - var hos han på filmkvelder - klina - holdt kontakt - alt var bra.

så skjedde det mye drama, og han ble veldig rar. ergo, tok lite kontakt - virka ikke lenger så interessert - gjorde at jeg heller ikke tok noe særlig kontakt. dette merka han og sendte mld om det var noe - jeg sa at vi kan ta det en annen gang. så møttes vi på fest - han gliste hver gang han så meg men kom aldri bort - nach - han kom bort og sa vi må prate sammen. tok praten - jeg forklarte at jeg syns han hadde vært veldig rar i det siste og lurte på hva han egentlig ville. han sa han ville bli bedre kjent.

holdt litt kontakt - så spurte jeg om vi kunne "ta en ny prat" - det var han enig i. avtalte praten - en halvtime før den kunne han plutselig ikke. så sa jeg bare "du, det er greit. jeg tar hintet! og det der tror jeg bare er en unnskyldning" blablalba. han svarte "what? unnskyldning?? og virka veldig gira på å ta praten seinere"
avtalte ny prat - den ble heller aldri noe av - avtalte nok en gang en ny prat - ble heller ikke noe av. nå gidder jeg ikke mer.

føler meg lurt og ikke minst naiv. men har jo skjønt at det der er bare noe han sier. det jeg ikke skjønner er når jeg sier ting som "jeg tar hintet!" osv. hvorfor er han ikke bare ærlig og sier det som det faktisk er? i stedefor å si "jeg vil bli bedre kjent" som bare er bullshit. hvorfor fortsetter han å holde kontakt, svare, ikke svare, avtale ny prat, avlyse, osv når det aldri kommer til å skje uansett? hvorfor kan han ikke bare si det selv. i stedefor å gi falske forhåpninger og juge hele tiden. er han dum? eller har han det bare veldig gøy med å leke med andres følelser? (ja, jeg ble betatt. og det vet han. merker heldigvis interessen begynner å dabbe ganske greit av nå.)

noen gutter ass! så sykt irriterende

Anonymous poster hash: 9c388...88b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil vel ha deg som backup i tilfelle han ikke får noe fra noen andre.

• Liker 2
Skrevet

Hadde det bare vært gutter! Jeg holder på sånn med en førti år gammal mann. Hver gang jeg sier at dette ikke går noen vei og at det er like greit å kutte er han på tråden for å varme meg opp.

Har ikke spesielt mye følelser for fyren, men det er litt interessant å se hvor lenge han har tenkt å holde på sånn også.

Anonymous poster hash: addfd...b4c

Skrevet

Han vil vel ha deg som backup i tilfelle han ikke får noe fra noen andre.

hahaha. ja det kan han bare drømme om.

- TS

Skrevet

hahaha. ja det kan han bare drømme om.

- TS

*High five* :5:

Skrevet

men hvis han tar kontakt igjen. er det da best å drite i å svare, eller å si klart og tydelig i fra at jeg ikke gidder mer?

dessuten går vi på samme skole, så jeg kommer jo til å se han titt og ofte gjennom hele året. ikke så keen på at det skal bli kleint, selv om det helt sikkert blir det

- TS

Skrevet

Men er det ikke allerede kleint? Hvis han foreslår noe mer, så synes jeg du skal svare: "det får jeg ikke tid til". Du må sette en grense. Synes du til dels har vært som en dørmatte for han når du har gått med på stadig nye avtaler etter at han har brutt tidligere avtaler.

Anonymous poster hash: 3a1c3...5e3
Skrevet

Jeg tenker move on, men det er jo alltdis ikke så lett.. Men for ditt eget beste, så tror jeg at det er lurt. Har gått i samme fella selv, så det vet jeg alt om.

Hvis han tar kontakt de nærmeste dagene, så må du ikke falle for fristelsen. Han gjør dette bare for å holde deg varm - noe du sikkert vet allerede. Som sagt så er det lurt å komme seg videre og la han holde på med sitt. Det høres ut som han ikke vil annet en og ha deg som backup!!

Skrevet

Hadde det bare vært gutter! Jeg holder på sånn med en førti år gammal mann. Hver gang jeg sier at dette ikke går noen vei og at det er like greit å kutte er han på tråden for å varme meg opp.

Har ikke spesielt mye følelser for fyren, men det er litt interessant å se hvor lenge han har tenkt å holde på sånn også.

Oi, jeg holder også på med en førti-åring som er sånn. Håper det ikke er samme fyr? (Bor i Bergen).

TS:

Det er nok for å holde deg varm :(

Anonymous poster hash: 65fc2...d55

Skrevet

TS, dersom han tar kontakt så sier du klart og tydelig at du kun vil treffes for en ordentlig samtale om dere to og hvilken retning ting tar. Hvis han vil noe annet eller ikke vil ta denne praten er du ikke interessert i å se ham.

Da vet han hvor du står. Du vil ha et forhold og dersom han ikke vil det vil han skygge banen og ikke ta mer kontakt - da har du svaret ditt og kan gå videre.

Jeg synes for så vidt dette ikke er gutteproblem. Det er like mange jenter som er vage, hinter og ikke våger å si hva de vil. De mener gutten bare skal anta at de vil ha noe mer.

Anonymous poster hash: cab50...f7f
Skrevet

...vi flørta - så skjedde det mye drama, ....

Tror ikke du er så uskyldig i dramaet som du selv tror du er!

Anonymous poster hash: 888ba...441

• Liker 3
Skrevet

Oi, jeg holder også på med en førti-åring som er sånn. Håper det ikke er samme fyr? (Bor i Bergen).

TS:

Det er nok for å holde deg varm :(

Anonymous poster hash: 65fc2...d55

Nei, ikke Bergen :)

Sendte for øvrig en mld på fredag om at dette gadd jeg ikke mer, på lørdag sto han på døra. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fordi?? Jeg ville heller funnet meg en annen hobby, eller noe annet å bruke tiden min på. Dessuten så gir du han et signal om at det er OK å holde på sånn og at du er en kvinne som ikke har behov for at folk skal ha respekt for henne.

Endret av Nettinettet
Skrevet

Fordi?? Jeg ville heller funnet meg en annen hobby, eller noe annet å bruke tiden min på. Dessuten så gir du han et signal om at det er OK å holde på sånn.

Som en antropologisk studie.

Nei, jeg har sagt ifra at det ikke er ok.

Skrevet

Nei, ikke Bergen :)

Sendte for øvrig en mld på fredag om at dette gadd jeg ikke mer, på lørdag sto han på døra. :)

Og han fikk sex?

Skrevet

....og mannen er førti og er nok fullt klar over at slik oppførsel ikke er ok.

Skrevet

Som en antropologisk studie.

Nei, jeg har sagt ifra at det ikke er ok.

Det er mange før deg som har tenkt / sagt det samme, men ofte er det et håp om endring som ligger bak, ikke selve studien. Dessuten så vet jo alle hvor lenge de holde på sånn. Så lenge de har muligheten til det.

Skrevet

....og mannen er førti og er nok fullt klar over at slik oppførsel ikke er ok.

og han er fullstendig klar over at bare han menger seg med damer som deg, så får han lov til å fortsette med det..

Skrevet

Og han fikk sex?

Nei. Jeg fikk.

Ser du for øvrig hva du gjør her, Netti? Du stakkarsliggjør kvinner og tror automatisk at siden jeg er kvinne kan jeg ikke ta selvstendige valg, og at jeg blir utnyttet. Slik er det ikke.

• Liker 1
Skrevet

og han er fullstendig klar over at bare han menger seg med damer som deg, så får han lov til å fortsette med det..

So? Er det mitt ansvar å oppdra en førti år gammal mann, mener du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...