Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er sammen med en sm er skikkelig mehe person! Jeg har vært gjennom MYE DRITT I MITT LIV OG GJENNOM FØDELUG EPISODE. Hans bror og som svenske kone har aldri likt meg fra dag en og de har slengt med leppa til meg og kalt meg uhyre stygge ting! Han er heselig person selv og fant aldri på å backewg opp tross HAN VET dem har galt. Denne perioden har jeg fått Flash backs og han bor et stykke unna meg. Han vet at jeg er såpass dårlig at jeg tåler ingenting. Hva gjør han da, ringer dem, finner på Moe med, de tagger han i bilder og ekspandere slt dem gjør sammen. Men dem har aldri aldri invitert meg med. Då ringte han og sa at jeg vêr opptatt og skulle til G og dem. Blir mere og mer knust og sa til han Stein familie og mest G har gjort livet vårt surt som bare det, tråkket over meg, slengt dritt og aldri godtatt meg som medmenneske og det første han gjør mens jeg er borte og sengedårlig uten krefter er å leve livet ned dem. Nekter han ALDRI kontakt med familien hans men kan han bare ikke ta litt hensyn til meg i de få periodene? Konfrontere han, han sverta, bantna og la på og det er to dager siden og han vet at er såpass dårlig at jeg er innlagt og skal opereres! Er jeg urimelig, skal jeg kontakte han? :(

Anonymous poster hash: 63c62...981

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dødelig episode

Skrevet

Hei! Jeg er sammen med en sm er skikkelig mehe person! Jeg har vært gjennom MYE DRITT I MITT LIV OG GJENNOM FØDELUG EPISODE. Hans bror og som svenske kone har aldri likt meg fra dag en og de har slengt med leppa til meg og kalt meg uhyre stygge ting! Han er heselig person selv og fant aldri på å backewg opp tross HAN VET dem har galt. Denne perioden har jeg fått Flash backs og han bor et stykke unna meg. Han vet at jeg er såpass dårlig at jeg tåler ingenting. Hva gjør han da, ringer dem, finner på Moe med, de tagger han i bilder og ekspandere slt dem gjør sammen. Men dem har aldri aldri invitert meg med. Då ringte han og sa at jeg vêr opptatt og skulle til G og dem. Blir mere og mer knust og sa til han Stein familie og mest G har gjort livet vårt surt som bare det, tråkket over meg, slengt dritt og aldri godtatt meg som medmenneske og det første han gjør mens jeg er borte og sengedårlig uten krefter er å leve livet ned dem. Nekter han ALDRI kontakt med familien hans men kan han bare ikke ta litt hensyn til meg i de få periodene? Konfrontere han, han sverta, bantna og la på og det er to dager siden og han vet at er såpass dårlig at jeg er innlagt og skal opereres! Er jeg urimelig, skal jeg kontakte han? :(Anonymous poster hash: 63c62...981

Herregud for et innlegg! Er du full eller noe?

Er i hvertfall ikke mulig å forstå sammenhengen her.......

Anonymous poster hash: 8fef8...53b

• Liker 5
Skrevet

Herregud for et innlegg! Er du full eller noe?

Er i hvertfall ikke mulig å forstå sammenhengen her.......

Har du veldig dårlig språkforståelse og fantasi? Hun er syk og han er ute med broren sin og kona. Hun bor et stykke unna. Nå har hun sett bilder av de ute sammen i går og er forbanna fordi broren og kona har vært ufine mot henne og hun mener at han ikke skulle ha gått ut med dem.

Anonymous poster hash: 1df73...248

• Liker 1
Skrevet

Har du veldig dårlig språkforståelse og fantasi? Hun er syk og han er ute med broren sin og kona. Hun bor et stykke unna. Nå har hun sett bilder av de ute sammen i går og er forbanna fordi broren og kona har vært ufine mot henne og hun mener at han ikke skulle ha gått ut med dem. Anonymous poster hash: 1df73...248

Skal vel ikke være nødvendig å bruke fantasien for å forstå hva folk mener med innleggene sine...!

• Liker 2
Skrevet

Takk for opprettelsen. Ja er dessverre syk og nyoperert!

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde gjort det slutt. Han respekterer deg ikke og jeg syns ikke han er snill med deg. Han skulle Vært hos deg da du ble operert. Han skulle også tatt det opp med broren sin at de må slutte å Være så ufine med deg.

Anonymous poster hash: 9e069...edd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...