Kokkos92 Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Jeg har dilla på tv-serier, elsker å slappe av å se på noe på netflix eller lignende på kvelden, men nå er jeg på nyeste episode på alle jeg ser og ønsker en til:D De jeg følger nå er: Supernatural Arrow Vampire Diaries Originals Pretty Little Liars Har noen noen serier de synes er bra, som de vil anbefale meg?:D Endret 4. oktober 2014 av Kokkos92
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Ser på Hannibal som er netflix-serie. Anonymous poster hash: d46db...16e
Jacinta Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg ser på de samme seriene, og er veldig glad i Dexter.
Safiye Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Mine absolutt favoritter akkurat nå er Revenge, White Collar, Covert Affairs og House of Cards.
MarianneE Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Sammen med mannen ser vi Sopranos, skal vi begynne på sesong 5 nå. Selv ser jeg GilmoreGirls og er i sesong 6 nå.
Kokkos92 Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2014 Tusen takk for mange svar nå, skal se litt på noen trailere, så finner jeg nok noe bra :D
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Om du liker eldre serier også er "Reba" veldig morsom synes jeg Ligger på youtube (uten tekst da..). Nytt liv i East End er også bra Anonymous poster hash: ed014...e28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå