AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg var skikkelig fæl mot deg, og jeg angrer hver dag. Vi er så like at det er skummelt. Jeg savner deg. Unnskyld.Anonymous poster hash: e4588...815
Mattismannen Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Kan du ikke bare si det til han det gjelder? Kanksje han setter pris på at du gjør det? 1
Gjest Eurodice Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg var skikkelig fæl mot deg, og jeg angrer hver dag. Vi er så like at det er skummelt. Jeg savner deg. Unnskyld.Anonymous poster hash: e4588...815 Kamikatze?
Kamikatze Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Kamikatze? Tvilsomt, ettersom ingen er lik meg. Men om så hadde vært, er det ikke sikkert at jeg ville satt pris på å bli "outet" på denne måten. 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 "Ingen feiltrinn e større enn at de kan rettes opp". Ta opp telefonen, det blir satt pris på!Anonymous poster hash: 1ac9c...0b3
Gjest brutal_mann Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 "Ingen feiltrinn e større enn at de kan rettes opp". Ta opp telefonen, det blir satt pris på!Anonymous poster hash: 1ac9c...0b3 Å joda. 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Å joda. som hva da? Ikke snakk om at alt er ok, men nå kan vell det meste løses? Vil tro det er snakk om utroskap eller noen som har vært dust mot ei og ikke drap akkurat Anonymous poster hash: 1ac9c...0b3
Gjest brutal_mann Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 som hva da? Ikke snakk om at alt er ok, men nå kan vell det meste løses? Vil tro det er snakk om utroskap eller noen som har vært dust mot ei og ikke drap akkurat Anonymous poster hash: 1ac9c...0b3 Tillitsbrudd er ofte såpass grovt at det ikke kan rettes opp igjen. 1
plix Skrevet 4. oktober 2014 #9 Skrevet 4. oktober 2014 Hadde jeg vært K, ville jeg likt å få en sms eller telefonsamtale med disse ordene 1
Gjest Seajewel Skrevet 4. oktober 2014 #10 Skrevet 4. oktober 2014 Løgner, utroskap, vold, psykisk mishandling... Er mange ting som aldri kan rettes opp igjen.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Løgner, utroskap, vold, psykisk mishandling... Er mange ting som aldri kan rettes opp igjen. i min mening er dette ting som muligens aldri kan tilgis, men en slik situasjon kan da bli mye bedre! Da tenker jeg ikke at "ta opp telefonen så lever dere lykkelig i alle deres dager" men type en avslutning, forklaring, forståelse osv mye som kan gjøre en situasjon bedre (ergo rette opp) selv om ikke ting blir ok. Og når denne personen tydeligvis er på et stadig hvor han/hun ser at det ble gjort feil. Så skader det vell neppe å si i fra til K om ting. Meeene whatever. Bitterfitter Anonymous poster hash: 1ac9c...0b3
Gjest Eurodice Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Tvilsomt, ettersom ingen er lik meg. Men om så hadde vært, er det ikke sikkert at jeg ville satt pris på å bli "outet" på denne måten. Det var en spøk .
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #15 Skrevet 4. oktober 2014 Send en sms til K - kanskje setter h§n pris på det og tilgir deg, kanskje ikke. Uansett er det ikke en dum ting å si unnskyld Anonymous poster hash: 1b948...3c9
Gjest Seajewel Skrevet 4. oktober 2014 #16 Skrevet 4. oktober 2014 i min mening er dette ting som muligens aldri kan tilgis, men en slik situasjon kan da bli mye bedre! Da tenker jeg ikke at "ta opp telefonen så lever dere lykkelig i alle deres dager" men type en avslutning, forklaring, forståelse osv mye som kan gjøre en situasjon bedre (ergo rette opp) selv om ikke ting blir ok. Og når denne personen tydeligvis er på et stadig hvor han/hun ser at det ble gjort feil. Så skader det vell neppe å si i fra til K om ting. Meeene whatever. Bitterfitter Anonymous poster hash: 1ac9c...0b3 Forståelse for å blitt løyet for, slått og voldtatt??? Eh nei... Trenger ikke være bittefitte for å synes at det er en grunn til at man aldri får en ordentlig avslutning. Noen bare fortjener ikke en ordentlig avslutning på forholdet.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #17 Skrevet 4. oktober 2014 K? -vinneguiden Anonymous poster hash: 279e1...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #18 Skrevet 4. oktober 2014 som hva da? Ikke snakk om at alt er ok, men nå kan vell det meste løses? Vil tro det er snakk om utroskap eller noen som har vært dust mot ei og ikke drap akkurat Anonymous poster hash: 1ac9c...0b3 Jeg har aldri blitt bedratt, men om jeg blir det i fremtiden er det ikke snakk om at "dette er noe som kan løses". Anonymous poster hash: 710b0...631
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #19 Skrevet 4. oktober 2014 Ts, er K en kvinne eller mann?Anonymous poster hash: bb16d...d6a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #20 Skrevet 4. oktober 2014 Kvinne med stor K.Anonymous poster hash: e4588...815
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå