AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Nøyaktig 3 uker etter at jeg flyttet inn skjer det. Fra å være verdens søteste mann,så er han sint,drikker og går i krig med meg. Sjalu på tidligere kjærester osv,sier han er en dust men allikevel er det meg han lar det gå utover. Har jeg rotet meg bort i psykopat nr 2? Han minner meg svært om Eksen min. Han kastet jeg bort 8 år på.Anonymous poster hash: a2a7c...301
oeas Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Det kan jo være deg det er noe i veien med. ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Hvis du føler det sånn, så er det vel bare å gå. Anonymous poster hash: 7e809...65f
Noope Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Kanskje han har en dårlig dag. Hvis du er glad i ham burde du støtte ham gjennom denne perioden. Spør om noe har skjedd i det siste som har gjort ham sint. Evt. bare gå som personen over her skrev. Endret 4. oktober 2014 av Noope
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Kanskje han har en dårlig dag. Hvis du er glad i ham burde du støtte ham gjennom denne perioden. Spør om noe har skjedd i det siste som har gjort ham sint. Evt. bare gå som personen over her skrev. Joda. Jeg tenker som deg men er klok av erfaring. Kvinner som ødsler sin kjærlighet på menn de vil "redde". Han sliter,det går ut over meg,jeg kan gi han kjærlighet men han er like sint. Jeg har nok kort lunte,men kjenner at jeg har brukt nok tid på å la menn gå først. Anonymous poster hash: a2a7c...301
Gypsy22 Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Hvis han er slik nå, hvordan kommer han til og være om 1-2år? Jeg hadde vært forsiktig , av erfaring Vi kvinner er eksperter på og sy puter og bagatellisere slik atferd. Hva tenker du?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Hvor lenge har dere bodd sammen? Anonymous poster hash: fad25...50e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 Hvis han er slik nå, hvordan kommer han til og være om 1-2år? Jeg hadde vært forsiktig , av erfaring Vi kvinner er eksperter på og sy puter og bagatellisere slik atferd. Hva tenker du? Jeg tenker jeg burde gå. Vi har 4 barn tilsammen,to hver. Jeg gjorde det slutt med faren deres fordi det var null kjærlighet. Syns barna mine bør vokse opp med foreldre som er glad I hverandre. Hva vil steforeldre gjøre med de?Anonymous poster hash: a2a7c...301
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #9 Skrevet 4. oktober 2014 Hvor lenge har dere bodd sammen?Anonymous poster hash: fad25...50e 1 mndAnonymous poster hash: a2a7c...301
Gjest Eurodice Skrevet 4. oktober 2014 #10 Skrevet 4. oktober 2014 1 mndAnonymous poster hash: a2a7c...301 Hvor lenge hadde dere kjent hverandre og vært kjærester før dere flyttet sammen? 1
et visningsnavn Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Kanskje han har en dårlig dag. Hvis du er glad i ham burde du støtte ham gjennom denne perioden. Spør om noe har skjedd i det siste som har gjort ham sint. Evt. bare gå som personen over her skrev. Er det greit å ta det ut over kjæresten når man har en dårlig dag?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #12 Skrevet 4. oktober 2014 Hvor lenge hadde dere kjent hverandre og vært kjærester før dere flyttet sammen? 1 årAnonymous poster hash: a2a7c...301
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Det kan jo være deg det er noe i veien med. ;-) Hehe, ja du sier noe. Jeg har mitt,men jeg vil gjerne snakke. Nå er det skyve hverandre bort taktikken som råder.Anonymous poster hash: a2a7c...301
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #14 Skrevet 4. oktober 2014 Hvor lenge hadde dere kjent hverandre og vært kjærester før dere flyttet sammen? Kjent hverandre 3 år før vi le sammen. Vært sammen 1 år nå. Anonymous poster hash: a2a7c...301 1
Gjest Eurodice Skrevet 4. oktober 2014 #15 Skrevet 4. oktober 2014 Kjent hverandre 3 år før vi le sammen. Vært sammen 1 år nå.Anonymous poster hash: a2a7c...301 Viste han noen gang noe av disse tendensene i all denne tiden? Hvis det er oppstått nå etter at dere flyttet sammen, er det et varselsignal, noe som ikke stemmer.
Gypsy22 Skrevet 4. oktober 2014 #16 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg tenker jeg burde gå. Vi har 4 barn tilsammen,to hver. Jeg gjorde det slutt med faren deres fordi det var null kjærlighet. Syns barna mine bør vokse opp med foreldre som er glad I hverandre. Hva vil steforeldre gjøre med de?Anonymous poster hash: a2a7c...301 Noen ganger må man stole på magefølelsen, alle Barn fortjener og ha foreldre som er gla i hverandre Kanskje det er bedre og flytte litt fra hverandre og se hvordan det går? Har selv vært alene mor for en liten jente og har vært veldig skeptisk Til hvilke menn jeg skulle ha innpå livet vårt. Har mye og tape hvis man finner en spykopat :/ Men kanskje jeg er litt for skeptisk men hvis man opplever Plutselige forandringer i humør så så bør man stusse litt. 1
Leini Skrevet 4. oktober 2014 #17 Skrevet 4. oktober 2014 Nøyaktig 3 uker etter at jeg flyttet inn skjer det. Fra å være verdens søteste mann,så er han sint,drikker og går i krig med meg. Sjalu på tidligere kjærester osv,sier han er en dust men allikevel er det meg han lar det gå utover. Har jeg rotet meg bort i psykopat nr 2? Han minner meg svært om Eksen min. Han kastet jeg bort 8 år på.Anonymous poster hash: a2a7c...301 STORT RØDT FLAGG!!!! Herligheten, kom deg bort!
Gjest Seajewel Skrevet 4. oktober 2014 #18 Skrevet 4. oktober 2014 Ikke la ungene dine lide under dette. Fyll og unger hører ikke ilag. Bare det burde være nok til å flykte. Det er helt klart noe som er galt med denne fyren.
Gjest Heartbeat Skrevet 4. oktober 2014 #19 Skrevet 4. oktober 2014 Dette er et faresingla. Iallefall etter mine erfaringer. Har selv hatt en kjæreste som var så snill og god helt til vi ble samboere. Da kom sidene hans langsomt men sikkert frem. Og det ble ikke bedre for å si det sånn. Jeg skal være glad for at jeg kom ifra det med livet i behold.
seriouslyforreal Skrevet 4. oktober 2014 #20 Skrevet 4. oktober 2014 Nøyaktig 3 uker etter at jeg flyttet inn skjer det. Fra å være verdens søteste mann,så er han sint,drikker og går i krig med meg. Sjalu på tidligere kjærester osv,sier han er en dust men allikevel er det meg han lar det gå utover. Har jeg rotet meg bort i psykopat nr 2? Han minner meg svært om Eksen min. Han kastet jeg bort 8 år på.Anonymous poster hash: a2a7c...301 Jeg tror du har rett, psykopat nummer to. Greier ikke holde opp fasaden lenger nå som du er så tett innpå han. Ikke la han gjøre mer skade på deg (eller barna dine), kutt han ut før det er for sent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå