AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg er så sint nå. Igår lå jeg uten bukse og truse og kun i tshirt på sengen etter jeg hadde dusjet. Kjæresten kom inn på soverommet med en bolle med mat som han hadde laget og kommenterte at jeg var sexy slik jeg lå. Så spurte han litt på tull om han kunne ligge bollen oppå rumpen for å ta et bilde. ("Fint koldtbord") Jeg sa først nei, jeg vil ikke ha nakenbilde av meg så insisterte han, og jeg gikk med på det om han kunne LOVE meg at det skulle aldri bli sendt videre eller sett av andre. Han svarte bekreftende på det. Jeg fikk se bildet etterpå selv og på bildet kan man ikke se ansikt, men lår og rumpe og litt mage. Han fortalte meg nå at "forresten, xxxx likte bildet av deg veldig godt". Jeg ble skikkelig sint og fikk se utboksen der han har sendt bildet til 7 stykker!! Inkl sin bror fra andre siden av landet jeg Enda ikke har møtt. Han syns jeg overreagerer noe veldig, så jeg tenkte jeg skal vise denne tråden til han med flere synspunkter. Langt over streken! Jeg tenker han skal ringe til alle imorgen mens jeg hører på og be de om unnskyldning for bildet eller et eller annet. Hva synes dere?Anonymous poster hash: e4456...281
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Bedt han dra til helvete og politi anmeldt det. Anonymous poster hash: ce523...e26 26
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Det er så over streken at jeg faktisk hadde dumpa ham. Han har ikke respekt for deg og det du sier i det hele tatt. Anonymous poster hash: 96037...c44 30
suprarenalis Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Totalt uakseptabelt å sende videre slike bilder uten ditt samtykke. Reagerer også på at han ikke aksepterte at du først ikke ville fotograferes. 9
Muscae Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Hadde aldri tilgitt noe sånt! Det er virkelig mangel på respekt, og respekt for hverandre er grunnleggende i alle forhold! 7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Å fyyyy f***! Det der var ufattelig stygt gjort. Du har ikke overreagert med å bli sint!! Hvem gjør noe så bedritent? Anonymous poster hash: fa157...9d3 12
Mango Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Nei, da hadde jeg vært faen så ferdig med han. Jeg har tilgitt mye, men det der er faen så respektløst. Ikke minst ulovlig. 12
Gjest Enhjørning Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Nei, dette hadde jeg ikke godtatt. Hadde faktisk vurdert å gjøre det slutt. Om kjæresten hadde sendt noe sånn til sine venner hadde det nok vært ok for meg så lenge han spurte først, dette er noe helt annet!
et visningsnavn Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Overreaksjon: Bli værende i et forhold med en fyr som maser seg til nakenbilder han senere sender til venner og familie 5
Leini Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Det er faktisk en ulovlig handling. Han hadde tom på forhånd LOVT å IKKE sende/vise bildet til noen? Jeg hadde kasta ut fyren raskere enn han kunne si fyrstekake. 14
Gjest Iben Skrevet 3. oktober 2014 #12 Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Han burde respektert dine ønsker, og det er så klart et overtramp å sende rundt nakenbilder av deg uten ditt samtykke. Men han mente sikkert ikke noe vondt med det heller. Antageligvis var han bare kry over å ha en heit kjæreste, og ville skryte litt til kompisene sine. Dersom han ellers er snill og grei, syns jeg det er en overreaksjon å dumpe ham over det, men han bør helt klart legge seg paddeflat og aldri gjøre det igjen. Og seriøst: politianmeldelse? Glimrende måte å eskalere konflikter innad i et forhold på Endret 3. oktober 2014 av Iben 2
LexSuperior Skrevet 3. oktober 2014 #13 Skrevet 3. oktober 2014 Min første tanke da jeg leste navnet på tråden var.. Og denne mannen kaller du kjæresten din?! 6
Jade Skrevet 3. oktober 2014 #14 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg hadde hatt vansker med å være sammen med en jeg ikke kunne stole på! Jeg hadde gått rundt redd for hva neste han ville finne på. Tør jeg sove? 10
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #15 Skrevet 3. oktober 2014 Herregud hva er feil med folk... En ting er at det er sendt til de 7, en annen ting er at hverken du eller han har noen kontroll over dette bildet lenger, det kan ha blitt sendt videre eller lagt ut på nettet. Og er det først kommet dit så forsvinner det ikke. Ethvert kjøtthue vet da det. Ingen unnskyldning i verden kan endre på det. Tror ikke jeg har ordforråd til å beskrive hva slags sinne jeg ville uttrykt om min kjæreste gjorde noe sånt. Og det hadde vært fullstendig dealbreaker for meg. Det er et såpass stort overtramp av tillit at jeg aldri ville stolt på ham i et øyeblikk etter det. Det er jo tydelig at å love noe ikke betyr det skvatt for ham. Anonymous poster hash: 98166...506 10
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #16 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg ville revurdert forholdet. Stå og juge deg opp i ansiktet på den måten, og så etterpå si at han har sendt bildet til kompiser som om ingenting er galt. Begynner nesten å lure litt på om det feiler han noe? Anonymous poster hash: bc5fb...086 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #17 Skrevet 4. oktober 2014 Jævelen hadde blitt kastet på dør fortere enn fy, hva skal man med en kjæresten man ikke kan stole på? Anonymous poster hash: 22a63...838 5
Frk.K Skrevet 4. oktober 2014 #18 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Dette er så mangel på respekt at det hadde jeg ALDRI tolerert! Det er sendt til 7 stykker, ja ok. Men hva om de har sendt det videre, også videre også videre? Dette bildet er nok postet på internett allerede.. Snakk om krenkelse og ikke minst brudd av tillit på det sterkeste! Endret 4. oktober 2014 av Frk.K 4
Kamikatze Skrevet 4. oktober 2014 #19 Skrevet 4. oktober 2014 Har den guttevalpen lovet deg å være trofast også? 10
Gjest Seajewel Skrevet 4. oktober 2014 #20 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg ville revurdert forholdet. Stå og juge deg opp i ansiktet på den måten, og så etterpå si at han har sendt bildet til kompiser som om ingenting er galt. Begynner nesten å lure litt på om det feiler han noe? Anonymous poster hash: bc5fb...086 Det er jo helt tydelig at det feiler fyren noe. Folk med hodet på rett plass gjør ikke sånt. Fyren har null respekt. Null moral og verdier. Mistenker at fyren har en lett hjerneskade eller diagnose... Jente, han respekterer deg ikke det grann! Kvitt deg med avskummet. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå