LukaFrost Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Har brukt merket i flere år nå. Er veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har kjøpt både fuktighetskrem, rensevann og rensemelk. Er fornøyd med alle produktene. Anonymous poster hash: c8fd3...30b
2barnsmor Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2014 Hvilken hud har du Anonym? Hvilke produkter kjøpte du? Vurderer å prøve toleraine kremen blant annet,fysiologisk rens..
2barnsmor Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2014 Det samme til deg luksuriøst,hvilken hud har du?
Samosa Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Har en rens som heter Effaclar, som skal være mot problemhud. Er veldig fornøyd, men den tørker huden ut så du burde ha en fuktighetskrem med mye fukt i seg!
Gjest Tekola Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Bruker både en ansiktskrem og en krem til hele kroppen som stilner kløe, og så har vi hatt dusjsåpen. Har litt tørr/kombinasjonshud og er veldig fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Hvilken hud har du Anonym? Hvilke produkter kjøpte du? Vurderer å prøve toleraine kremen blant annet,fysiologisk rens.. Jeg har kombinasjonshud/fuktfattig. Er blank i t sonen, samtidig som jeg flasser spesielt på nesen. Skulle kanskje ønske at produktene hadde gitt litt mer fukt. Vurderer derfor å kjøpe en fuktmaske som jeg kan bruke i tillegg. Har prøvd alle de 3: http://www.apotek1.no/produkter/la-roche-posay-effaclar-makeup-fjerner-200ml-903414p http://www.apotek1.no/produkter/la-roche-posay-fysiologisk-rensemelk-200ml-839576p http://www.laroche-posay.no/produktbehandlinger/Effaclar/Effaclar-Duo-p4485.aspx Anonymous poster hash: c8fd3...30b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Har flere av produktene og er superfornøyd. Kjøper på Kanariøyene på apotek der, mye billigere enn i Norge. Har Lipid krem til hender og bruker den i ansiktet når jeg er enormt tørr. Leppepomade, ansiktsrens og en krem for ekstra tørr hud, dusjolje og deo. Deoen er uten kreftfremkallende aluminiumssalter, funker godt. Har atopisk hud. Varierer mye mellom tørr og fedt i ansiktet. Anbefaler også Avene og Eucerin sine produkter fra apotek.Anonymous poster hash: c6ef9...348
Ophelia85 Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg er superfornøyd! Har kombinasjonshud/litt småkviser og har brukt flest ting fra Effaclar-serien, samt solkremer, lypsyl, håndkrem osv. Må tipse om at Feelunique har 1/3 av alle franske apotekmerker for tiden, deriblant La Roche-Posay
Gjest Raptuza Skrevet 3. oktober 2014 #11 Skrevet 3. oktober 2014 Fornøgd med øyensminkefjernar-vatnet og ansiktssprayen. I Kroatia fekk eg kjøpt ei 300 ml spray til 90 kr...! Her på berget kjem ei flaske på 150 ml på ca 115 kr. Feelgood på alle måtar..!
2barnsmor Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2014 Har liksom.ikke forstått meg på hvilken "serie" i la roche som er for tørr,fuktfattig,kombinert hud osv...
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har normal hud, noe tørr om vinteren, men jeg bruker Effaclar H-kremen. Den er jo egentlig for hud som er i krise etter sterk medisinsk behandling mot kviser etc, men utrolig nok er det en av de beste fuktighetskremene jeg har prøvd. Anonymous poster hash: 0d797...944
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå