AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har jobbet i butikk i 8 år nå, og blir like sjokkert hver gang over kundenes oppførsel. Noen av dem vil til og med ikke høre på fornuft, og utviser liten forståelse. Akkurat nå har jeg fått meg jobb i en dagligvare butikk på landet, og er rett fascinert over de mange personlighetene som tråkker over dørstokken. Det lyser ufyselighet lang vei, og i alle mulige spekter.. Derfor stiller jeg meg spørsmålet om hvorvidt dette er et "fenomen" som bare går igjen i matbutikker, eller at at andre typer butikker også rammes på et vis. Hva er deres erfaringer? Anonymous poster hash: 940b2...417
Gjest Genic Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Hva er det de gjør som er så ufyselig?
SøtMelon Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Jobber i en slik butikk selv, og kan skrive under på at det er mye rart... Har satt en del av dem på plass, så det er heldigvis håp
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg jobber på apotek,og opplever veldig mye frekke kunder her også. Siden jeg er autorisert helsepersonell føler jeg ikke at jeg kan begynne å "ta igjen" ovenfor de som er frekke, men har ofte vært veldig nær å gjøre det. Enkelte mennesker er bare totalt ufordragelige. Anonymous poster hash: 58315...963
Nuttery Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg trodde det sto "er det bare i dagligvarebutikker KURDERNE går bersherk?" og lurte på om dette var et generelt problem... 4
Aule Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Dagligvarebutikkene er tross alt de viktigste og mest grunnleggende butikkene vi har, så de er naturligvis besøkt av flere folk enn andre mer spesialiserte kjeder. Det absolutt viktigste når man møter slike kunder er å innta rollen som sjef - ikke ta dritt og ikke diskuter tøv med kranglefanter Narkomane og fylliker hiver man FYSISK ut - det er det eneste disse udugelige menneskene skjønner. Aldri ta diskusjoner med narkiser fordi du skal være høflig og serviceorientert. De rundstjeler deg mens de krangler, så aldri stol på dem. Har man mer normale folk som oppfører seg ufint gir man dem streng beskjed om å skjerpe seg/forlate butikken og komme tilbake når de kan oppføre seg som folk. Dette funker bra, da ingen respekterer dørmatter.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg jobber i spesialbutikk, og de kommer til oss også . Både rare, ufyselige, sære, frekke, uhøflige, høflige, vennlige, søte og hjertevarme. Heldigvis er det flest av de siste kategoriene . Anonymous poster hash: ba51a...6ef
Gjest alegria Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Jobber deltid i butikk, ikke matbutikk. og ja vi opplever mye dritt.
Avokado Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Apropos det… jobber deltid i en ferskvaredisk, og hadde forleden en mildt sagt prippen og skrullete frue innom. Hun skulle ha den FINESTE karbonadekaken (alle så helt like ut, no shit)… hun pekte på den, den og den andre. Studerte alle nøye. Ingen var fine nok - for sønnen hennes. Han ville i følge henne, ikke ha en karbis som ikke så bra ut. Endret 3. oktober 2014 av Avokado
Wonderbitch Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Uff. De er overalt. Men det som ofte forundrer mer er at de i mange av tilfeller har ektefeller og venner. DET overrasker meg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå