AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg hadde sex med en mann som jeg har hatt jevn kontakt med over lang tid nå. Vi har hatt sex mange ganger før. Men denne gangen så ville han ta bilder av meg naken i alle vinkler. Etterpå så virker han ikke giret på kontakt. Jeg prøver å prate med han, men han skriver bare helt enkelt og kort. Det sårer meg ganske mye. Ville du blitt såret av det? Ville du ignorert han helt, inntil han tar kontakt selv nå? Jeg er ute etter seriøst forhold, men jeg er veldig usikker på han. Derfor så føler jeg ikke for å snakke med han om det. Han behandler meg som om jeg er bare noe useriøst for han, og ikke noe verdifullt. Frustrerende. Noen andre med lignende erfaringer? Tips på hvordan jeg skal takle det? Anonymous poster hash: 9a8f8...698
Gjest Kvinneline Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Hvorfor i all verden lot du han ta nakenbilder av deg?! Unnskyld om jeg er kvass altså, men denne problemstillingen har vell alle sett via en eller annen 'high school movie'.. 12
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Han har nok fått det han ville ha tak i. Har han bildene, trenger han ikke deg.Anonymous poster hash: 9509f...21c 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Hvorfor i all verden lot du han ta nakenbilder av deg?! Unnskyld om jeg er kvass altså, men denne problemstillingen har vell alle sett via en eller annen 'high school movie'.. Trådstarter: Jeg gjorde det fordi han sa at han satt sånn pris på det, og tente så mye på å se på de når vi ikke var sammen. Jeg gjorde det for å vise interesse og gjøre han fornøyd!. Jeg angrer!!!! Anonymous poster hash: 9a8f8...698 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Lot du han beholde bildene? Da hadde jeg prøvd å få de tilbake iallefall. Anonymous poster hash: d323e...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Trådstarter: ja.... og denne feilen skal jeg aldri gjøre igjen. Er ikke kjekt å oppleve dette for så å føle seg behandlet som om en ikke betyr en dritt!Anonymous poster hash: 9a8f8...698 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Uff, kjedelig situasjon. Føler med deg. Er lett å havne i situasjoner som man angrer på etterpå. Lett å være etterpå klok desverre. Jeg ville iallefall snakket med han, prøvd å fått tilbake bildene. Kan hende han bare har en dårlig dag eller at det er en annen grunn til at han ikke svarer deg. Lykke til! *klemme* Anonymous poster hash: d323e...8bb 1
Frk.K Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Huff! Ville bed han om å slette de bildene ihvertfall.. Men du har jo ingen garanti for at han gjør det heller... Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Herregud, det er helt utrolig at du lot en knullekompis ta nakenbilder av deg! Er du klar over hva han kan gjøre med de bildene eller? Anonymous poster hash: 88c70...c4b 3
Gjest Kvinneline Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Trådstarter: Jeg gjorde det fordi han sa at han satt sånn pris på det, og tente så mye på å se på de når vi ikke var sammen. Jeg gjorde det for å vise interesse og gjøre han fornøyd!. Jeg angrer!!!! Anonymous poster hash: 9a8f8...698 Skjønner du anger, men samtidig kan det hende du bare blir nødt til å bite i deg dette som en god dose erfaring. Du kan jo prøve å få han til å slette bildene, også får man jo bare håpe at han fortsatt er interessert.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #11 Skrevet 3. oktober 2014 Er redd disse bildene mest sannsynlig kan bli misbrukt, TS. De kan forfølge deg..Anonymous poster hash: 9509f...21c 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #14 Skrevet 3. oktober 2014 Huff de bildene kommer garantert til å dukke opp på nettet Veldig glad for at jeg ikke er deg akkurat nå Anonymous poster hash: 4fd20...204 1
Gjest Blomsterert Skrevet 3. oktober 2014 #15 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg hadde sex med en mann som jeg har hatt jevn kontakt med over lang tid nå. Vi har hatt sex mange ganger før. Men denne gangen så ville han ta bilder av meg naken i alle vinkler. Etterpå så virker han ikke giret på kontakt. Jeg prøver å prate med han, men han skriver bare helt enkelt og kort. Det sårer meg ganske mye. Ville du blitt såret av det? Ville du ignorert han helt, inntil han tar kontakt selv nå? Jeg er ute etter seriøst forhold, men jeg er veldig usikker på han. Derfor så føler jeg ikke for å snakke med han om det. Han behandler meg som om jeg er bare noe useriøst for han, og ikke noe verdifullt. Frustrerende. Noen andre med lignende erfaringer? Tips på hvordan jeg skal takle det? Anonymous poster hash: 9a8f8...698 Dette var ikke smart av deg! Hvor lang tid har dere truffet hverander? Uansett veldig dumt at du lot ham gjøre dette. Du vet ingenting om hva de blir brukt til. Ser ikke ut til at han er videre interessert. Dessverre.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #17 Skrevet 3. oktober 2014 Fått det som han ville, be han dra til helvete og politianmeld det, jeg er i mot vold men i dette tilfellet kunne jeg vurdert storebrødrene mine hent balltreet.. Anonymous poster hash: ac6ab...407
Gjest krokodillen Skrevet 4. oktober 2014 #18 Skrevet 4. oktober 2014 Huff de bildene kommer garantert til å dukke opp på nettet Veldig glad for at jeg ikke er deg akkurat nå Anonymous poster hash: 4fd20...204 Hvofor kommer de GARANTERT til å gjøre det? Er kke alle som sprer slike bilder selv om de har mulighet
Gjest krokodillen Skrevet 4. oktober 2014 #19 Skrevet 4. oktober 2014 Fått det som han ville, be han dra til helvete og politianmeld det, jeg er i mot vold men i dette tilfellet kunne jeg vurdert storebrødrene mine hent balltreet.. Anonymous poster hash: ac6ab...407 Anmelde hva da? Han har da ikke gjort noe kriminelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå