AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg trenger 100 000 litt kvikt. Vet jeg får inn 200 000 på konto om 2 måneder. Kan jeg da betale ned hele lånet i en slump eller må jeg betale en gitt sum hver måned slik at de suger meg for renter og renters rente og renters renters ren osv...? Anonymous poster hash: 633a1...c7b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Du kan når som helst innfri hele lånet,Anonymous poster hash: dad86...4e5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 https://www.banknorwegian.no/Forbrukslån/Info "Du kan innfri hele eller deler av lånet når som helst uten ekstra kostnad." Når det er sagt, du skal være 110% sikker på at du får pengene om en måned, hvis ikke kan det bli veldig dyrt. Hvorfor ikke vente to måneder, tror det er mange som har brent seg på at man har vært helt sikre på at penger kom inn. E Anonymous poster hash: a1f53...19e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Forbrukslån / kjøpe på kreditt er helt greit så fremst du kan innfri hele gjelden dagen før rentene begynner å løpe. Ellers er denne løsningen å handle på en ekstremt dyr måte å betale for esg på. Anonymous poster hash: 8a2a8...994
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #5 Skrevet 12. september 2015 Forbrukslån er til for det som trenger penger kjapt. De som har mest bruk for fobrukslån er vel de som har annen gjeld fra før, som kan få lavere rente gjennom finansiering. Det finnes mange gode forbrukslån til å refinansiere annen gjeld med. Flere lån har jo på en måte lån på dagen, der du kan både få svar på søknad kjapt og få utbetalt kjapt. Anonymous poster hash: ef34c...17e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå