AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Er eid i morgen hører jeg rykter om. Samboeren min er muslim, eller er i alle fall oppvokst med muslimske tradisjoner, og kommer hjem fra en lengre jobbreise i morgen og jeg har lyst å overraske han med noe mat eller noe annet som hører til Eid. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke vet noe særlig om Eid, så trenger noen tips. Men kanskje slike tradisjoner er forskjellig fra familie til familie ? Anonymous poster hash: 0a921...a0a
Muscae Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Og fra land til land... Hvilket land kommer han fra? Kanskje du kan google festmat fra det landet han kommer fra? Eller bare spørre familien, dersom dere har kontakt med dem?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Hvilket land er han fra/har opphav i? Mye forskjellige tradisjoner. Min mor er oppvokst som muslim i India, men de har helt andre tradisjoner enn muslimer fra Pakistan, Iran, Somalia etc. etc. etc. Anonymous poster hash: 9530e...83b
Gjest extra Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Er eid i morgen hører jeg rykter om. Samboeren min er muslim, eller er i alle fall oppvokst med muslimske tradisjoner, og kommer hjem fra en lengre jobbreise i morgen og jeg har lyst å overraske han med noe mat eller noe annet som hører til Eid. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke vet noe særlig om Eid, så trenger noen tips. Men kanskje slike tradisjoner er forskjellig fra familie til familie ?Anonymous poster hash: 0a921...a0a Hvorfor skriver du på KG om dette? Snart kommer trollene ut av hulene sine og skremmer bort alle seriøse brukere. Søk på Google, du får mange gode svar der Endret 3. oktober 2014 av extra 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå