AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hei! Jeg har flere ganger reagert på rå gulrot. Blir skikkelig rar i magen, litt kvalm også får jeg noe som ligner et surt oppstøt på en måte, men kommer ikke opp noe. Prøvde å søke opp på google om hvorfor, om det kan være noe stoffer i rå gulrot som man kan reagere på, men kommer bare opp kryssallergier bl.a pollenallergi(bjørkepollen) noe jeg ikke har reagert på noen gang. Tåler gulrot når det er kokt. Noen som vet? Anonymous poster hash: 373bb...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 3. oktober 2014 #2 Del Skrevet 3. oktober 2014 Vet ikke noe om hvorfor, men jeg kjenner også en som reagerer på rå gulrot. Så tydeligvis er det ikke bare deg. Hun har pollenallergi, men jeg vet ikke om det er det som er årsaken bak hvorfor hun reagerer på gulrot? Hun reagerer også på rå epler, om jeg husker korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliqua Skrevet 3. oktober 2014 #3 Del Skrevet 3. oktober 2014 Har det sånn som deg med tanke på at jeg tåler kokt gulrot, men ikke rå. Får allergi-symptomer jeg da, med kløe i halsen og slikt. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 3. oktober 2014 #4 Del Skrevet 3. oktober 2014 Tåler ikke gulrot i det hele tatt jeg, blir skikkelig dårlig i magen. Syns det er veldig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lepetite Skrevet 3. oktober 2014 #5 Del Skrevet 3. oktober 2014 Samboeren min reagerer på rå gulerot, men ikke varmebehandlet. Hn har flere kryssallergier, og etter hva jeg har skjønt, så må man ikke reagere på alt som er i kryssallergi med det man reagerer (hvis det var forståelig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pandami Skrevet 3. oktober 2014 #6 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ts her. Blir skikkelig dårlig i magen etterhvert jeg også. Men ingen kløe i hals. Samboeren min reagerer på rå gulerot, men ikke varmebehandlet. Hn har flere kryssallergier, og etter hva jeg har skjønt, så må man ikke reagere på alt som er i kryssallergi med det man reagerer (hvis det var forståelig). Skjønner. Får vel bare akseptere at det bare er sånn Takk for svar alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå