Gå til innhold

Hjelp! Blir vi forgifta?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!

Det kommer ut vann av röret paa kjökkenet (det röret hvor vannet engentlig skal renne ut). Det kommer opp naa og da og det fylle opp en ca en bötte noen ganger mer andre ganger mindre og det har naa vart i over 2 dager. Ettersom at vi bor i 2. etage og har stengt av alt vann i vaar leilighet, mistenker jeg at det er vann fra vaare naboes om renner ned til oss. Jeg er redd at det oppstaar giftge gasser. Det lukter helt grusomt og baade meg og mannen har begynnt aa faa vondt i halsen og hodepine. Er det noen som vet om dette kan vaere farlig?? Er Det noen rörlegger som kan hjelpe oss med hva det kan väre???

Jeg har prövd aa komme i kontakt med utleier flere ganger, men de tar ikke telefonen og jeg törr ikke aa bestille rörlegger för jeg har faatt snakket med dem.

Anonymous poster hash: fdb28...9f1
Skrevet

Giftige gasser fra naboens avløpsvann? Unnskyld, men :hoho:

Anonymous poster hash: 905e7...8a2
Skrevet

Giftige gasser fra naboens avløpsvann? Unnskyld, men :hoho:

Anonymous poster hash: 905e7...8a2

jeg tuller ikke ! det er et gammelt bygg med gamle rör, og heller ikke i i Norge.. sä helt usannsynlig er det ikke...

Skrevet

Det er ikke giftig, men det er ubehagelige gasser. Når det går helsa løs synes jeg du skal ta kontakt med rørlegger

Anonymous poster hash: a46fd...d10
  • Liker 1
Skrevet

Kg på sitt beste :fnise:

Sorry TS, håper dere får ordnet opp i det:-)

Skrevet

Det er ikke giftig, men det er ubehagelige gasser. Når det går helsa løs synes jeg du skal ta kontakt med rørlegger

Anonymous poster hash: a46fd...d10

Kan man bli veldig syk? Litt vondt i halsen og hodepine skal jeg kunne overleve til over helga..

Skrevet

Hva sier naboen? Du sier at du har ringt utleier. Men ikke om du har kontaktet naboene?

Skrevet

Hva sier naboen? Du sier at du har ringt utleier. Men ikke om du har kontaktet naboene?

De sier de ikke vet og at de ikke har problemer med vannet. Jeg har prövd ä ringe utleier over 20 ganger, men ingen svar!!

Hjelp!

Skrevet

Om du tørr kan du jo prøve å ta ut vannlåset, gjøre rent og sette det på plass. Faren er jo om du ikke får det på plass:P Men du kan jo prøve selv først og så ringe rørlegger. At dere får vondt i halsen osv. er jo ikke bra. Og om utleier ikke svarer innen rimelig tid synes jeg fint han/hun kan ta regninga...

Anonymous poster hash: f682a...63c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...