Gå til innhold

Løftes fra nybegynnerlønn - hvor mye kan jeg regne med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart ha lønnsforhandlinger på jobben. I ledergruppen var det sist uke diskutert om vi skulle gå for et felles oppgjør eller om alle ville komme med egne krav. Fikk da vite at alle ender på rundt 4,25% +-, mens jeg skulle løftes mer fordi jeg har nybegynnerlønn.

Har en grunnlønn på 465000kr og jobber som fagleder i en kommune.

Hvor mye kan jeg forvente å bli løftet?? Er 500000kr realistisk??

Anonymous poster hash: 1a0fa...2a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal snart ha lønnsforhandlinger på jobben. I ledergruppen var det sist uke diskutert om vi skulle gå for et felles oppgjør eller om alle ville komme med egne krav. Fikk da vite at alle ender på rundt 4,25% +-, mens jeg skulle løftes mer fordi jeg har nybegynnerlønn.

Ja.

Nei.

Vet ikke.

Anonymous poster hash: 1cfe8...660

Skrevet (endret)

Ta kontakt med den tillitsvalgte på jobben for nærmere informasjon om hva andre i din faggruppe tjener. Du kan også konferere med vedkommende om hvor mye du bør kreve i årslønn. Har du spesialkompetanse? Hvis ja så kan denne brukes som et argument for lønnsforhøyelse. Begrunn lønnskravet med hva du kan tilføre bedriften, om du har tenkt å videreutdanne deg osv.

Endret av extra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...