AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg hadde nylig sex med kjæresten til en av mine venninner. Han og jeg har flørtet mye de siste månedene og denne uken hadde vi sex. Jeg og venninnen min var ikke mye sammen da dette startet mellom kjæresten og meg, men nå i det siste har jeg vært mer med henne (ironisk nok..). Vi kysset flere ganger før denne hendelsen uten at hun visste noe om det, men har kun hatt sex én gang. Jeg føler meg kjempe slem nå, og vet jeg skulle tenkt bedre over hva jeg holdt på med før noe skjedde... Skal jeg fortelle henne det? Hun fortjener å vite det, men jeg vil virkelig ikke miste henne nå (JA, jeg skulle tenkt over det tidligere). På toppen av det hele skal jeg feire bursdagen min i slutten av måneden og vil veldig be henne, men blir det feil? Hilsen en dust Anonymous poster hash: e542e...28d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Kult.Anonymous poster hash: fa757...d4d
Ramona Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Er du 14 år? Du kan ikke bare late som om hun er din nye BFF, når du har pult idiot-kjæresten hennes bak hennes rygg. Fortell hva du har gjort, og sats på vennskap med andre enn henne. Endret 3. oktober 2014 av Ramona 1
Gjest brutal_mann Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Kan dere ikke begge være kjæresten hans? Ha trekanter og sånn?
Ferny Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Hva, er du og denne fyren forelsket i hverandre? Sånn jeg ser det, så er vennskapet med din venninne ødelagt uansett. Spørsmålet er jo hva grunnene dine har vært. I beste fall går du ut av dette med en ny kjæreste og en mindre venninne. I verste fall, så mister du bare venninnen din (og sikkert flere av deres felles venninner, om de får høre hva som har skjedd - og da naturlig velger deg bort). Sorry, men her har du virkelig tabbet deg ut. Og å invitere henne i bursdagen din? Du holder henne for narr! Respektløst å late som om alt er ok mellom dere... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå