AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Hei Dum som jeg var så innledet jeg og en god venninne et fuckfriend forhold. Jeg fikk desverre følelser for henne noe som ikke var gjensidig.. Vi ble enige om å ta avstand fra hverandre og utenom at hun sendte melding og ville treffes etter en uke hadde vi null kontakt på en måned. Etter at det hadde gått en måned avtalte vi et kjapt møte, men endte opp med å være sammen i noen timer. Alt var tipp topp mellom oss, latteren satt løst og jeg følte det gikk kjempefint. Hun sa det var koselig og se meg igjen og jeg fikk en tekstmelding etter at jeg dro. Hun lurte også på om jeg ville treffes neste dag. Men etter at vi møttes har jeg følt hun trekker seg unna, hun som foreslo og treffes men hun ga ikke lyd fra seg før jeg kontakten henne, og da orket hun plutselig ikke lenger, sa at vi kanskje kunne ta det dagen etter igjen, og det skjedde selvfølgelig ikke det heller. Jeg har ikke mast på henne eller noe. Om hun syntes vi burde ta en lenger "pause" syntes jeg hun heller burde sagt det istedet for å komme med dårlige unnskyldninger, det føles utrolig kjedelig å miste henne. Hun er en barndomsvenn og en av mine tilsammen 3 nære venner jeg føler jeg kan prate om alt med. Hva burde jeg gjøre i den situasjonen jeg er i? Anonymous poster hash: 8f628...277
Red-Ruby Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Det er dessverre ingenting å gjøre. Høres ut som om hun har lyst til å holde kontakt, og vet at hvis hun er for mye med deg, så kommer det være vanskelig for deg å skjønne at hun kun er interessert i vennskap, eller så er hun redd for å såre deg. Tror rett og slett at dette er den nye rettingen som vennskapet deres går i, få møter i ny og ne.. Skjønner meg helt ærlig ikke på de som skal på død og liv prøve å bevare vennskap med en de egentlig ikke vil være venner med. Høres ut som oppskrift på hjertesorg.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Det er dessverre ingenting å gjøre. Høres ut som om hun har lyst til å holde kontakt, og vet at hvis hun er for mye med deg, så kommer det være vanskelig for deg å skjønne at hun kun er interessert i vennskap, eller så er hun redd for å såre deg. Tror rett og slett at dette er den nye rettingen som vennskapet deres går i, få møter i ny og ne.. Skjønner meg helt ærlig ikke på de som skal på død og liv prøve å bevare vennskap med en de egentlig ikke vil være venner med. Høres ut som oppskrift på hjertesorg. Fordi hun er en av de beste vennene jeg har hatt gjennom livet. Vi er som sagt barndomsvenner, var bare vi som var idioter og innledet et fuckfriend forhold. Følelser vil jo avta med tiden, og jeg føler ikke så mye lenger selv om det fortsatt er litt sårt. Gode vennskap vokser kanskje på trær fra noen, men ikke for meg. Er vel mange som har venner de føler de kunne hatt noe med, men det oppstår aldri følelser fordi man kun henger sammen som venner hvis dere skjønner? Anonymous poster hash: 8f628...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå