Gå til innhold

Marsjen til ari og martha

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Hva heter inngangs og utgangsmarsjen til Ari og Martha? Vet at en Førde har laget den ,, men mer detaljer....?

Fins den å lytte til på nettet? Er den ny eller gammel?

:P

Skrevet

Det var ikke Førde som har skrevet inn og utgangsmarsjen til MârtHa og Ari. Jeg vet ikke hva de forskjellige het, for jeg har ikke sjekket.

MEN den masjen de gikk ruten mellom Nidaros og Stiftsgården, den er av Førde. Vi skal ha den som inngangsmarsj, med trumpeter, tuba, slagverk og orgel - vakkert!

Skrevet

Marsjen du meiner heiter rett og slett berre Bruremarsj. Me skal ha korpset som eg speler i til å spela han som utgangsmarsj! (hadde bestemt oss for å bruka denne lenge før prinsessebryllaupet vart planlagt) :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det var den da de gikk nedover. fins den på nettet da, eller vet alle organinster om den?

Skrevet

Hei

Vi skal også bruke Førdes Bruremarsj som utgangsmarsj. Hadde også bestemt oss for den før Martha og Ari brukte den... hihihi...

Den er helt nydelig. Vet at den finnes på Brazz Brothers album "Norwegian Air" fra 1994.

Gleder meg... :D

Skrevet

Vi brukte Jan Magne Førdes "Bruremarsj" da vi giftet oss i høst. Min bror spilte trommer, og i tillegg var det trompet og orgel. Det var kjempefint, og folk snakker om det enda. Versjonen som er på plata er litt mer funky enn korpsversjonen, og mye kulere etter min smak. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...