Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2002 #1 Skrevet 25. juni 2002 Hei Hva heter inngangs og utgangsmarsjen til Ari og Martha? Vet at en Førde har laget den ,, men mer detaljer....? Fins den å lytte til på nettet? Er den ny eller gammel?
Charly Skrevet 25. juni 2002 #2 Skrevet 25. juni 2002 Det var ikke Førde som har skrevet inn og utgangsmarsjen til MârtHa og Ari. Jeg vet ikke hva de forskjellige het, for jeg har ikke sjekket. MEN den masjen de gikk ruten mellom Nidaros og Stiftsgården, den er av Førde. Vi skal ha den som inngangsmarsj, med trumpeter, tuba, slagverk og orgel - vakkert!
apple Skrevet 25. juni 2002 #3 Skrevet 25. juni 2002 Marsjen du meiner heiter rett og slett berre Bruremarsj. Me skal ha korpset som eg speler i til å spela han som utgangsmarsj! (hadde bestemt oss for å bruka denne lenge før prinsessebryllaupet vart planlagt) :-?
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2002 #4 Skrevet 25. juni 2002 Ja det var den da de gikk nedover. fins den på nettet da, eller vet alle organinster om den?
apple Skrevet 25. juni 2002 #5 Skrevet 25. juni 2002 Eg trur ikkje at marsjen finst på nettet. På http://www.janmagneforde.no/noter/orgel.htm kan ein bestilla noter. Det ligg ein link til ei mp3-fil (Weddingmarch) som kanskje er denne bruremarsjen på http://www.janmagneforde.no/album.htm (eit stykke nede på sida), men denne får ikkje eg til å fungera.
Cr@sh Skrevet 25. juni 2002 #6 Skrevet 25. juni 2002 Hei Vi skal også bruke Førdes Bruremarsj som utgangsmarsj. Hadde også bestemt oss for den før Martha og Ari brukte den... hihihi... Den er helt nydelig. Vet at den finnes på Brazz Brothers album "Norwegian Air" fra 1994. Gleder meg... :D
Gjest tuji Skrevet 26. juni 2002 #7 Skrevet 26. juni 2002 Vi brukte Jan Magne Førdes "Bruremarsj" da vi giftet oss i høst. Min bror spilte trommer, og i tillegg var det trompet og orgel. Det var kjempefint, og folk snakker om det enda. Versjonen som er på plata er litt mer funky enn korpsversjonen, og mye kulere etter min smak. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå