Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Hei! Noen som har erfaringer med denne? http://www.elkjop.no/product/personlig-pleie/helse/DC1PE2Q001/silk-n-dual-clean-ansiktsrengjoring-dc1pe2q001 Jeg ser for meg at det er en litt "mildere" variant av Clarisonic Mia-apparatene, men hun nede på Elkjøp mente dette kun var en ren sminkefjerner.. Erfaringer?
Thorn Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Har ikke den selv, men flere av mine kollegaer har, og de sier også at den i hovedsak er en ren sminkefjerner. Selv har jeg kjøpt den som heter Silkn Sonic Clean, innbiller meg at den er litt lik Clarisonic?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Det er den som også fjerner hår? Hun på Elkjøp mente at den burde jeg kjøpe, men huden min er for sensitiv til epilering i ansikt... Men takk for svar! Edit: sjekket på Elkjøp.no nå, og ser at det ikke var den jeg trodde. Du er fornøyd med maskinen? Kanskje jeg skal kjøpe den istedet Endret 4. oktober 2014 av ~Fantabulous_kitten~
Thorn Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg er veldig fornøyd! Følte jeg fikk en fin glød fra første gang jeg brukte den, og syns også at huden er glattere og jevnere etter at jeg begynte å bruke den
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Takk for svar, da skal jeg tenke på å kjøpe den
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Har et par venninner som har forsøkt denne. De var ikke fornøyde! Anonymous poster hash: fc2d5...83e
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Har et par venninner som har forsøkt denne. De var ikke fornøyde! Anonymous poster hash: fc2d5...83e Hvilken av dem? Den jeg spør om i hi, eller den Thorn tipser om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå