waco Skrevet 5. oktober 2014 #41 Skrevet 5. oktober 2014 Tja, nå var det jo en del innlegg fra både HarryDotter og Waco blant annet som ble slettet så jeg regner med at du beregner disse inn i dette jeg har uthevet også da eller ? Eller mener du at den ene siden i en diskusjon kan si hva som helst så lenge de "beskytter" kvinner (som legger ut nakenbilder på kgt) mens motstanderene (de som ikke ønsker slikt på kg) ikke kan det? Jeg ble slettet fordi at vinglasset rapporterte meg. Når man rapporterer andre så har man tapt diskusjonen, men det er vel en annen diskusjon?
Gjest Minesveiper Skrevet 5. oktober 2014 #42 Skrevet 5. oktober 2014 (endret) En som forsvarer ei jente kun fordi han vil ligge med henne, uansett hva hun sier/gjør Begynte å lure på om kvinner mente at hvit ridder begrepet bare var noe tull Bra å se at det også finnes kvinner som ser det samme som flere av mennene her inne. Kg definisjonen min av en hvit ridder: En som sier seg enig med kvinner for å tekkes dem uansett hva de måtte si. Den tradisjonelle definisjonen: En mann på hest som redder dagen med sin heroiske gjerning. Endret 5. oktober 2014 av Minesveiper
Gjest Minesveiper Skrevet 5. oktober 2014 #43 Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Med andre ord at det er umodne individer som ikke har kommet lenger enn "Min er større enn din" humoren. Helt ærlig lurer jeg på om folk i slutten av 30-årene og oppover tenker noe særlig over slike ting? Modne individer har ikke behov for å heve seg selv over andre med å trykke dem ned, ved å kalle dem umodne, patetiske, sutrete eller hva det måtte være. Endret 5. oktober 2014 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #44 Skrevet 5. oktober 2014 Modne individer har ikke behov for å heve seg selv over andre med å trykke dem ned, ved å kalle dem umodne, patetiske, sutrete eller hva det måtte være. sånn som de modne gjør ovenfor de hvite ridderne mener du ? Anonymous poster hash: ca914...fac 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #45 Skrevet 5. oktober 2014 I KGsammenheng er det deg - og jeg definerer "hvit ridder" på KG som en mannlig bruker som uansett fornuft i vedkommendes innlegg går langt over grensen for å beskytte de kvinnelige brukere de synes er pene eller tiltrekkende. De beskytter aldri reflekterte innlegg fra andre på samme måte - og bruker hets og tendensiøse antakelser for å få frem poeng som alltid er fullstendig off topic og av relevans for hva de "andre" har argumentert. Du gjør mye for å beskytte de du synes er tiltalende utseendemessig og som du føler at får pes pga utseende, men hetsing av kvinnelige brukere ellers tar du ikke fem flate øre for. Som en annen bruker sa det så treffende; Du stryker med den ene hånden og slår med den andre. Hadde stor respekt for deg tidligere, men etter noen ganske grove episoder i flere debatter mistet jeg alt av positiv innstilling til dine utsagn. Synd, for du har alltid før klart å være forkjemper for kvinner på en veldig fin måte inntil du begynte med din "hvit ridder" oppførsel. Anonymous poster hash: 77cca...37e 2
Gjest brutal_mann Skrevet 5. oktober 2014 #46 Skrevet 5. oktober 2014 I KGsammenheng er det deg - og jeg definerer "hvit ridder" på KG som en mannlig bruker som uansett fornuft i vedkommendes innlegg går langt over grensen for å beskytte de kvinnelige brukere de synes er pene eller tiltrekkende. De beskytter aldri reflekterte innlegg fra andre på samme måte - og bruker hets og tendensiøse antakelser for å få frem poeng som alltid er fullstendig off topic og av relevans for hva de "andre" har argumentert. Du gjør mye for å beskytte de du synes er tiltalende utseendemessig og som du føler at får pes pga utseende, men hetsing av kvinnelige brukere ellers tar du ikke fem flate øre for. Som en annen bruker sa det så treffende; Du stryker med den ene hånden og slår med den andre. Hadde stor respekt for deg tidligere, men etter noen ganske grove episoder i flere debatter mistet jeg alt av positiv innstilling til dine utsagn. Synd, for du har alltid før klart å være forkjemper for kvinner på en veldig fin måte inntil du begynte med din "hvit ridder" oppførsel. Anonymous poster hash: 77cca...37e Siden jeg startet tråden, er det jeg som skal føle meg truffet her? I så fall så må jeg si at et innlegg som dette skrevet av Anonym Bruker har en verdi på null. Skriv under nick, eller ta en runde på PM. 1
Gjest Skrevet 6. oktober 2014 #47 Skrevet 6. oktober 2014 Tråden er ryddet for avsporing og persondebatt, Ann Christin, mod
Gjest FuturePrimitive Skrevet 7. oktober 2014 #48 Skrevet 7. oktober 2014 Hvit ridder..ser for meg en litt usikker og patetisk fyr som gjerne er singel men som tar hva som helst bare vedkommende innfrir hans minimumskriterier. Han bruker mye tid på personangrep mot andre for å "forsvare" kvinner spesielt, og hans holdninger er ofte veldig "myke" og politisk korrekte fordi han vet bevisst eller underbvisst at kvinner flest dyrker slike holdninger (få kvinner som evner tenke bredere)
Gjest FuturePrimitive Skrevet 7. oktober 2014 #49 Skrevet 7. oktober 2014 Next up..what´s an ASSHOLE to you? Futureprimitive?
Gjest Minesveiper Skrevet 7. oktober 2014 #50 Skrevet 7. oktober 2014 sånn som de modne gjør ovenfor de hvite ridderne mener du ? Anonymous poster hash: ca914...fac Vel, skal den gjelde meg må du anta at det ligger noe negativt i ordet hvit-ridder. Jeg har ikke sagt noe negativt om hvite riddere jeg Bare påpekt fenomenet. To forskjellige ting
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #51 Skrevet 7. oktober 2014 En hvit ridder er en som trør til for egen vinning, for eksempel for å få sex. For utenforstående kan det virke som om vedkommende gjør det for å være edel og snill, sannheten er ofte det stikk motsatte. Anonymous poster hash: 8537c...d36
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #52 Skrevet 7. oktober 2014 Anonymous poster hash: 8cbc3...b42 Anonymous poster hash: 8cbc3...b42 1
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. oktober 2014 #53 Skrevet 7. oktober 2014 Akk hvor ofte har det ikke vist seg at min hvite ridder ikke var noe annet enn en gærning itullet et hvitt sengelaken, hoppende rundt på en stokk? (en liten omskriving av: My knight in shining armour turned out to be a nutcase wrapped in tinfoil)
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #54 Skrevet 10. oktober 2014 Vel, skal den gjelde meg må du anta at det ligger noe negativt i ordet hvit-ridder. Jeg har ikke sagt noe negativt om hvite riddere jeg Bare påpekt fenomenet. To forskjellige ting ja Jeg vet ikke om akkurat du har sagt noe nedlatende om/til dem. Men jeg har lest veldig mange som "HATER" det og rakker ned på dem, også kom du og sa at de ikke er like modne som de som, ja hever seg over det da. Anonymous poster hash: ca914...fac
Gjest pluviophile Skrevet 10. oktober 2014 #55 Skrevet 10. oktober 2014 En hvit ridder har som regel en ganske kostbar hest. Det er den hesten jeg er mest interessert i å få tak i.
WubWub Skrevet 10. oktober 2014 #56 Skrevet 10. oktober 2014 Dette betyr hvit ridder for meg : White Knight White Knight Syndrome, often shortened to WKS, is what many lonely internet males (usually virgins) get when consulted with anything to do with a girl. However, this person does not have to of seen the girl or even conversed with her in any way to stick up for her. If there is a topic about a male and a female, those suffering from WKS will always side with the female in the hopes of getting laid. Guy 1: Dude, she lied and said she was on the pill and convinced him not to wear a condom, how is it all his fault she got pregnant? White Knight: He's the one with the penis, he's the one who came inside of her, it's all his fault! *White Knights thoughts*: Now girls will want to fuck me! Guy 1: Whatever dude. By the way, I'd go see the doctor about your White Knight Syndrome
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå