Jiffi Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 jeg aner ikke hva som passer på meg, men jeg har vel en prinsesse drøm om tyll, litt bling..og at folk skal syns jeg er pen, ikke søt men kan jo være at disse kjolen får meg til å se kort, tjukk å rar ut.... så jeg lurer på om dere gikk for den kjolen som dere trodde dere kom til å vill ha?
masekopp Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Nei. Jeg trodde jeg ville ha "Terracina" fra Maggie Sottero, men endte opp med "Esme". Rimelig forskjell der. :-P 1
Jiffi Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2014 Nei. Jeg trodde jeg ville ha "Terracina" fra Maggie Sottero, men endte opp med "Esme". Rimelig forskjell der. :-P ja de er ganske forskjellige ,) men esme er jo bare heeelt nydelig =) =) dessverre utenfor mitt budsjett, men jeg ser på den hele tiden :b 1
Kardinal Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Ikke i det hele tatt!!! Jeg skulle ha en veldig enkel kjole, ville heller sagt det var type selskapskjole jeg skulle ha. Endte opp med en sikkelig brudekjole med slep, tyll og underskjørt. Men ikke tvil om at jeg har valt rett da 1
Brud2014 Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Absolutt ikke! Jeg trodde jeg ville ha "Giovanna" fra Maggie Sottero og endte opp med "Dagen" av Pronovias. Men jeg er veldig fornøyd med valget mitt Rådet mitt er å ha kikket litt på hva slags stil du vil ha, men ha et åpent sinn for hva som kler deg best. Folkene i brudesalongene vet hva de gjør 1
applecider Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Ja! Jeg så bilder av kjolen allerede i 2008 og visste at det var den jeg ville gifte meg i når dagen kom. Så 6 år senere bestilte jeg kjolen som en replica uprøvd men skreddersydd etter mål. Den var fantastisk rett og slett og satt perfekt på kroppen min :-)
Pip-pip Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Ja, jeg fant en på nettet som var nyyydelig. Prøvde ingen andre, for den var bare perfekt
Sommerfugel79 Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Ja jeg endte opp med en kjolen jeg så for første gang på nett i Januar. Prøvde den i sommer og så i høst og den var bare helt perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå