AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg blor lett sjalu, og det er vanskelig å fortrenge de vonde følelsene som dukker opp. Hva kan jeg gjøre?Anonymous poster hash: bf4db...96a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg blor lett sjalu, og det er vanskelig å fortrenge de vonde følelsene som dukker opp. Hva kan jeg gjøre?Anonymous poster hash: bf4db...96a Innrømme for deg og din kjære at du har lav selvfølelse. Anonymous poster hash: cbd13...0c0
Gjest Blomsterert Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Du kan begynne med å tro på det positive andre sier om deg,og ta i mot vennlighet og omtanke. Du bør ikke tenke på om du er bra nok,eller på om andre er bedre. For det handler nemlig ikke om det. Det handler om at du er unik,og det er det du bør bygge på.
Jacinta Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg var veldig sjalu i begynnelsen av mitt forhold, men du må rett og slett bare forandre på tankegangen din og innse at du har ingen grunn til å være sjalu (mest sannsynlig). Litt sjalusi i et forhold er bare sunt, men for mye blir fort ødeleggende for den som er ekstremt sjalu og ikke tør å si noe. Men du må bare fortelle deg selv at du stoler på kjæresten din, det er deg h*n har valgt, og ingen andre. Ta til deg komplimentene du får og begynn å tro på de. Skriv de gjerne ned slik at du kan finne de frem igjen når du trenger det. Ikke sammenlign deg selv med andre heller, du er åpenbart bra nok for kjæresten din når det er du som er sammen med h*n.
estrella Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Tråden er ryddet for hets og trollspekulasjoner. Estrella, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå