AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Eller er det bare Biola, Activia og Cultura som er gir gode tarmbakterier og god fordøyelse? Anonymous poster hash: 04900...835
Supraspinatus Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg vet ikke, men jeg vet at f.eks. yoghurt naturell fra Tine, og alle variantene fra Lindahls er levende. Det samme gjelder andre kulturer som kulturmelk, kefir, tjukkmelk og surmelk, samt de fleste oster. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg vet ikke, men jeg vet at f.eks. yoghurt naturell fra Tine, og alle variantene fra Lindahls er levende. Det samme gjelder andre kulturer som kulturmelk, kefir, tjukkmelk og surmelk, samt de fleste oster. guloster fra Synøve, Norvegia etc. også? Anonymous poster hash: 04900...835
Frk. Belle Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Mange bakterier drepes i magesekken så produkter som Biola og Cultura har bakteriekulturer som er vist at overlever frem til tarmen.. Kan ikke utalukke at vanlig yoghurt inneholder noen bakterier som også overlever, men tror kanskje sjangsen er liten..
Gjest earlgrey Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 All yoghurt er jo sunn i moderate mengder (så lenge du ikke er laktoseintolerant), de har masse næringsstoffer og gode bakterier det sies at du skal spise 3 meieriprodukter om dagen, så om du drikker et glass melk, spiser en yoghurt og ei skive med ost så er du innafor
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 All yoghurt er jo sunn i moderate mengder (så lenge du ikke er laktoseintolerant), de har masse næringsstoffer og gode bakterier det sies at du skal spise 3 meieriprodukter om dagen, så om du drikker et glass melk, spiser en yoghurt og ei skive med ost så er du innafor Tre om dagen av meieriprodukter er kun propaganda (salgstriks) fra Tine Anonymous poster hash: 04900...835
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Tre om dagen av meieriprodukter er kun propaganda (salgstriks) fra Tine Anonymous poster hash: 04900...835 Neida, dette anbefales også av andre aktører, som for eksempel Matt Fitzgerald, en av de store navnene inne utholdenhetstrening og ernæring. Anonymous poster hash: 71f5c...8ad
Supraspinatus Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 Neida, dette anbefales også av andre aktører, som for eksempel Matt Fitzgerald, en av de store navnene inne utholdenhetstrening og ernæring. Anonymous poster hash: 71f5c...8ad Det er ikke noe gale med 3 meieriprodukter om dagen, men en kan fint klare seg uten. Det er dog ingen vits dersom du tåler det godt. Meieriprodukter er stortsett veldig sunne. Ja bortsett fra de sukkerbombene av produkter de har lansert i det siste da. Med alle mulige smaker og uten fett. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå