AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Hei, jeg vet ikke hvor dette passer inn,så jeg skriver det her. noen som aner hva det er når man er avhengig av en lyd? som man ikke kommer seg fra? ødelegger tastaturet med å "kvesse" neglene tro det eller ei..men jeg graver ned tastene På samme måte som enkelte knekker kjevene sine.. prøvd å google det, men står ikke noe om det. Det er bare å le.. Anonymous poster hash: 5b1cb...178
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Det kalles tvangstanker Anonymous poster hash: 0bbd4...fa8
Pawn Hearts Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Det kalles tvangslidelse: http://no.wikipedia.org/wiki/Tvangslidelser Det finnes mange grader, og jeg tror de fleste har et lite snev av det uten at det er spesielt alvorlig.
kubrak Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Det kalles tvangslidelse: http://no.wikipedia.org/wiki/Tvangslidelser Det finnes mange grader, og jeg tror de fleste har et lite snev av det uten at det er spesielt alvorlig. nå er ikke jeg noen ekspert men tvangslidelse høres litt vel drøyt ut i denne sammenhengen
Pawn Hearts Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 nå er ikke jeg noen ekspert men tvangslidelse høres litt vel drøyt ut i denne sammenhengen Vel, for så vidt, men det er iallfall beslektet. Vi har sikkert tendenser alle sammen, om vi nå unngår å tråkke på strekene mellom hellene eller må ha ordnet sakene på en spesiell måte på skrivebordet. Det er vel først når det skaper problemer for deg at det kan kalles en lidelse, og det vet vi ikke om stemmer i dette tilfellet.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg klarer å ungå å gjøre det blandt folk det er når jeg er alene hjemme.. jeg har hatt det i mange år. Det er den lyden av tastaturet jeg trenger :S Det er også verre i noen perioder, og svakere i andre. Anonymous poster hash: 5b1cb...178
Chloe- Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg klarer å ungå å gjøre det blandt folk det er når jeg er alene hjemme.. jeg har hatt det i mange år. Det er den lyden av tastaturet jeg trenger :S Det er også verre i noen perioder, og svakere i andre. Anonymous poster hash: 5b1cb...178 Jeg ville byttet til et touch-tastatur for å prøve å bryte uvanen.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Det finnes en eller annen greie der folk blir helt ville av en spesiell lyd. Ligger mange videoer på youtube og sånt. Men husker ikke hva det heter. Anonymous poster hash: d6e39...93d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Kan godt være tvangshandlinger, de aller fleste har faktisk tvangshandlinger minst en gang i løpet av livet, og trenger ikke være farlig. Jeg har hatt dem og jeg er utdannet innen psykisk helse Så lenge det ikke tar over livet ditt(slik som disse som bruker flere timer hver dag på å vaske hendene) så er det ikke så farlig. Hos mange går disse over. Men om du ødelegger tastaturet ditt kan du jo prøve å gjøre noe med det selv, siden du allerede er bevisst på dem, for jeg tror ikke det er alvorlig nok til at du får noen hjelp. Anonymous poster hash: 89061...9fe
Mooria Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Hvorfor postet du dette under samliv og relasjoner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå