AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Etter lang tids tørke ble jeg endelig interessert i en mann igjen. Jeg hadde for lengst innfunnet meg med at jeg er en av de sære som virkelig passer best alene. Selv om jeg har klart å få meg et bra liv, har ønsket om en livspartner hele tida ligget der som et lodd som stadig dro meg ned mot dypet. Mannen matcher meg "to a tee" på alt. Han gjør meg både avbalansert og ekstatisk. Han har fått meg til å føle meg verdifull og elskbar igjen. Med hans støtte har jeg klart å starte (og snart fullføre) en svært vanskelig prosess ang. livssituasjonen min. Det er selvfølgelig en catch her. Han er også en av "særingene som tror de har det best uten kjæreste". Jeg deler han derfor med andre damer (en ekskjæreste han er med, også seksuelt, 2-3 ganger i året, og en eksdate han holder platonisk på gras). Vi har hatt åpen kommunikasjon om dette. Etter 1,5 år har vi blitt mer og mer eksklusive og knyttet, og delingen gir økende grad av kvaler. MEG fordi jeg, til tross for en sterk bevissthet om å ikke bli skikkelig glad i han, innser at disse følelsene likevel sniker seg fram. HAN fordi han har dårlig samvittighet ovenfor alle parter. Jeg er så usikker på om jeg bør bryte. Det jeg er sikker på er at jeg da kommer til å gå tilbake til mitt miserable sære liv. Er i 40-åra, og ikke hatt et forhold på 15+ år. Det er ikke så enkelt som "flere fisk i havet" osv, for jeg ER virkelig sær. Lider bl.a. av overfølsomhet for lyder og bevegelser, som gjør at jeg får noia av de aller, aller fleste mennesker etter noen timer, men med denne mannen er det absolutt ingen fakter som trigger meg. Inntil videre gir forholdet meg mer enn det koster. Det jeg er bekymret for er hvor mye verre en kjærlighetssorg blir om eks. to år kontra nå. Kan jeg fortsette å dele han hvis jeg lar egne følelser bli sterke, eller vil det bli for vanskelig? Jeg tror han allerede "elsker" meg på sitt vis, det store problemet hans er ikke at han må ha flere damer, men at han ikke klarer å gjøre det slutt med dem han har (med mindre de gjør det slutt med han). Han mener selv det er noe hormonelt feil med han som ikke klarer å ha mer ryddige forhold. Vil gjerne høre fra andre som har vært i tilsvarende situasjon . Anonymous poster hash: 79e3d...a4a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Vil ikke dele, men det er overkommelig for meg nå. Føler det er bedre å dele enn å være alene. TS Anonymous poster hash: 79e3d...a4a
Gjest brutal_mann Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Der har du svaret på spørsmålet ditt. Forøvrig så er han en harlig fyr som har tre damer rundt lillefingeren.
Gjest Elseby13 Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Den mest åpenbare løsningen er jo å sette deg ned med ham og forklare følelsene dine. Gjerne på samme måte som i hovedinnlegget ditt, for der forklarer du systematisk og greit hva som er problemene. Så får du se om han er interessert i et tradisjonelt og monogamt forhold. Personlig hadde jeg valgt singelliv fremfor å bli delt med 2-3 andre damer.
Raven Emerald Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Der har du svaret på spørsmålet ditt. Forøvrig så er han en harlig fyr som har tre damer rundt lillefingeren. Er visst ikke bare rundt lillefingeren han har dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå