AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Har en kvinnelig kollega som slutter hos oss om 1mnds tid. Hva kan jeg gi i gave? Hun er glad i øl, friluftsliv og motorsykkel. Har også barn, men ikke mann/samboer. Det må være ting som er liten av størrelse.Anonymous poster hash: ab880...7c8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Gavekort er vel ca. noe av det kjedeligste og mest upersonlige man kan gi bort. Etter min mening.Anonymous poster hash: ab880...7c8
Gjest Blondie65 Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Men hvis du kjenner din kollega så dårlig at du må spørre på KG så er vel ikke gavekort det dårligste alternativet. Det trenger faktisk ikke bli upersonlig - jeg har fått gavekort på butikk jeg pleier å handle flere ganger og har vært godt fornøyd. Og gitt det samme. F.eks har en kollega som reiser mye fått gavekort på reisebyrå, en annen som hadde en annen hobby fikk gavekort på en butikk som solgte utstyr til denne hobbien.
Millimani Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Gavekort må jo være en fin gave å gi til en som slutter. Da kan jo vedkommende velge selv hva h*n vil kjøpe. På den måten unngår du vel å risikere at din kollega blir misfornøyd med gaven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå