Gå til innhold

Hva består ditt beste venninnetreff-antrekk av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten for hjemmebesøk, en cafetur eller for en hyggelig kveld på restaurant.. Hva tar du på deg?

Anonymous poster hash: a2958...9e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, er det spesielle antrekk for det også?

Anonymous poster hash: 6abbc...2fa
  • Liker 14
Skrevet

Hvis du ikke bryr deg noe særlig om klær, skjønner jeg ikke at du gidder å være på dette forumet.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Herregud, er det spesielle antrekk for det også?

Anonymous poster hash: 6abbc...2fa

Akkurat det samme tenkte jeg :).

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke bryr deg noe særlig om klær, skjønner jeg ikke at du gidder å være på dette forumet.

Man kan fint være opptatt av mote selv om man ikke bytter antrekk fem ganger daglig, og selv om man syns at man ikke trenger er eget "venninnetreffantrekk". Har du eget 'middag med svigers", "på byen med søster" og "kino med daten" også? Og hvordan er skiller f.eks "på byen med søster" seg fra "på byen med kollegaer" eller "på byen med venninner"?

Anonymous poster hash: 3992d...9b3

• Liker 9
Skrevet

Tar på meg det jeg vanligvis går i. :)

• Liker 2
Skrevet

Varierer veldig! Alt fra sløveklær til vanlig jeans-og-topp til kjole og fikset hår. Kommer an på dagsformen, hva vi skal, hvem jeg skal møte m.m.

Sorry, sikkert ikke svaret du var ute etter, men.

Skrevet

Kun iført tampongtråd.

Anonymous poster hash: 28a41...fa2

Skrevet

Kun iført tampongtråd.

Er det jentekveld så er det jentekveld, liksom!

• Liker 4
Skrevet (endret)

Kun iført tampongtråd.

Veldig teit å kun burke tråden i tampongen, og ikke selve tampoengen.... Særlig hvis man har mensen..

Edit: men personlig stil er jo det beste!

Til TS: jeg går i hva jeg vanligvis går i, kler meg ikke i noe spesielt :)

Endret av Evans
Skrevet

Altså,skal jeg hjem til en vennine så kler jeg meg jo pent og alt det der,men skal vi ut og spise så kler jeg meg bedre. Det kommer jo mest ann på hva man skal da.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det kommer helt an på hva slags vær det er der og da, hva vi skal gjøre og eventuelt hva slags sted vi skal spise.

Har ingen ferdig definerte 'antrekk' som har merkelappen 'venninnekveld hos Anita', 'bytur med damene', 'middag på xxx' eller slikt.

Alltid pent.

Skrevet

Jeg tar alltid på meg plagg jeg har kjøpt direkte fra designere i utlandet, gjerne ting som venninnene mine ikke har råd til. Det er den eneste måten å sikre seg mot at andre kommer i det samme.

Kødda. Jeg er så gammel og treig at jeg ikke en gang ante at venninnetreffantrekk inngikk i det norske språk. Det er litt a la tallerkenrullering, spør du meg. Er det ikke bare å ta på seg det som er rent, som man føler seg vel i og som passer til anledningen?

Anonymous poster hash: 2572d...3a2
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Enten for hjemmebesøk, en cafetur eller for en hyggelig kveld på restaurant.. Hva tar du på deg?

som base truse og bh, så kommer det an på humør, anledning, og vær. Men alltid klær som dekker det viktigste. Foruten på stranda, da har jeg bikini. Endret av BlendaSensitive

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...