Gå til innhold

Hvordan bli sunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo normalvektig, men sinnssykt usunn. Jeg tuller ikke når jeg sier jeg kunne levd på godteri! Spiser det hver dag! Mer godteri enn vanlig mat! Hvordan endre uvanen å bli sunnere? Hva burde jeg spise?

Anonymous poster hash: 7db0a...4f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bytta ut godteri med avokado og eple, fordi det er det jeg liker best av sunne matvarer som kan spises når jeg er kjessen. Samtidig som jeg drikker mye mer vann. Etterhvert forsvant søtsuget og jeg har mer energi :)

(Jeg er også normalvektig, men var avhengig av smågodt.... knaska gjerne på det hver dag:( )

Anonymous poster hash: 0e0da...aef
Skrevet

Spis mat istedet for godteri. Vær superstreng med deg selv og nekt godteri i uka. Om du vil tillate deg litt snacks på lørdag eller ikke er opp til deg - noen fungerer fint med en slik løsning mens andre foretrekker å kutte ut alt.

Skrevet (endret)

Spis mat du liker bedre enn eller like godt som godteri. Bruk viljestyrke til å endre vaner; har du vanene inne trenger du ikke viljestyrke hver gang til å gjøre de riktige valgene. Vær også klar over at smaken endrer seg etter hva man spiser, og smakssansen blir lett bedøvd når man spiser mye godteri.

Endret av Pringle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...