Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen liker ikke at jeg filer negler. Han misliker lyden og føler neglstøvet blir liggende i lufta han puster inn.

Det siste er jeg forsåvidt enig i, men hvor skal jeg da file neglene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På badet ?

Blir fremdeles svevestøv på badet.

Skrevet

Hvis du tar risikoen for å bli tatt for å være en skikkelig bimbo/rosablogger kan du kanskje gjøre det på skole eller jobb?

Eller litt bedre kanskje; når han er ute? Det han ikke vet har han ikke vondt av (når det gjelder neglfiling)

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår veldig godt at han ikke liker lyden *brrrr* Men støvet?.... Neglene består av proteiner, og det forsvinner fort. Tror han puster inn mye som er verre enn det i huset for å si det slik

Anonymous poster hash: eb102...4b9
  • Liker 2
Skrevet

Jeg HATER den lyden selv, så forstår han godt :P Støvet derimot er noe annet. Men det går jo an at du filer de når han ikke er hjemme, eller på skole/jobb. Støvet forsvinner jo ganske fort, da...

Skrevet

Kan du evt. gjøre det ute i hagen? Ser kanskje litt rart ut, haha.

Anonymous poster hash: d361a...c04
Skrevet

Gi fyren ørepropper og be ham ta seg sammen. Får da være måte på!

Anonymous poster hash: 5a96d...93a
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Typen liker ikke at jeg filer negler. Han misliker lyden og føler neglstøvet blir liggende i lufta han puster inn.

Det siste er jeg forsåvidt enig i, men hvor skal jeg da file neglene?

Han må ha eksepsjonelt god hørsel. Dette måtte jeg teste og har filt litt på fingerneglene. Jeg måtte løfte hendene opp mot øret for i det hele tatt å høre noen lyd. Materialet neglefilen er laget av, har muligens noe å si. Jeg bruker glassfil.

Skrevet

Jeg lurer også på det med lyden. Jeg hører godt, men har ikke lagt merke til noen spesiell lyd når jeg filer selv (glassfil eller sandpapirfil).

En annen sak er at jeg selv synes det er ubehagelig å file negler pga. følelsen... :ler:

Beste tipset jeg kan gi hvis det er seriøst grunnlag for ufred i heimen er å file neglene når han ikke er der, eller du får gå og sette deg på veranda/terrasse og ta manikyren der ;) .

Skrevet

Jeg også synes det er veldig uhygenisk. Blir veldig sjokkert når folk gjør sånt på jobb eller ute blant folk generelt. Gjør det på altanen!

Skrevet

Jeg synes også neglefiling er skikkelig ekkelt så jeg kan forstå han :P Jeg klarer ikke å gjøre det på meg selv engang så jeg bare klipper neglene mine :) Men hvis du vil eller må file dem så kan du vel ta det når han ikke er der? Hvor ofte må man gjøre sånt da?

Skrevet

Noen synes lyden av neglefiling er like ille som negler på tavle eller bestikk mot tallerken.

HrMinya takler ikke lyden av negler mot tekstil merkelig nok, så jeg har full forståelse for at typen din ikke liker neglefilingslyden.

Den er ikke nødvendigvis veldig høy, men er det en lyd man ikke liker, så hører man det man vil.

Det med svevestøv fra neglene får han gå lenger ut på landet med, det er mindre helsefarlig enn støvet i krokene i huset.

Skrevet

Enig med typen din, det er en ekkel lyd når man filer negler. Lyden av negleklipper er enda verre, den klarer jeg ikke å høre på. Jeg er opptatt av å ha fine negler selv og løser det på følgende måte. Klipper forsiktig neglene med neglesaks når jeg kommer ut av dusjen. Er bedre dersom neglene er litt fuktige, da er de mykere og lettere å klippe. Filer deretter umiddelbart kantene med glassfil, enda mens neglene er litt myke. Alt foregår på badet, over vasken. Dette fungerer for min del, hadde aldri sittet i stua og filt neglene nei. Har også bedre lys på badet og det er gjort på få minutter.

Anonymous poster hash: c2cdc...29d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...