AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Og med det mener jeg gutter/menn som er ekstremt opptatt av utseende og tror selv de ser SÅÅÅÅ bra ut, og tror de kan få HVA de vil. Har aldri falt for dem! Husker det var en sånn gutt som likte meg for noen år siden, greit han var kjekk, men taklet ikke personligheten hans..så trakk meg alltid unna. Møtte etterhvert en rolig,stille og veldig snill gutt, (han så bra ut han også) men han oppførte seg ikke sånn som de jeg snakket om først. Vi ble etterhvert sammen, og er ennå sammen nå, snart 5 år senere og kunne ikke hatt det bedre. Anonymous poster hash: 0ef91...1fd 2
Bbc_tromvik Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Vi har aldri likt sånne som deg heller. 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg liker ikke menn som bruker lenger tid enn meg på å gjøre seg klar om morgenen. Jeg liker heller ikke menn som tror de kan få hvem de vil, at de er best i alt, at de er såååå tøffe (men egentlig bare ufattelig feminine i klesstil og hårsveis)... Men menn som har god selvtillit uten at det blir til egosentriske tendenser, det er flott det! Anonymous poster hash: 26fe0...36c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Hei! Slutt med denne hetsingen av Kristian Valen og Aune Sand... Anonymous poster hash: 8ad09...fe6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Må si at alle som er høye på seg selv kun basert på utseende er utrolig stusselige. Menn som har modellutseende, men ingen utdannelse utover grunnskolen, og jobber i et bilfirma er ikke akkurat attraktivt for de fleste. Anonymous poster hash: 430cb...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Vi har aldri likt sånne som deg heller. Da er jeg isåfall VELDIG glad for det Anonymous poster hash: fb41d...54d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Hei! Slutt med denne hetsingen av Kristian Valen og Aune Sand...Anonymous poster hash: 8ad09...fe6 Er de jente eller gutt?Anonymous poster hash: 689a8...a60
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Og med det mener jeg gutter/menn som er ekstremt opptatt av utseende og tror selv de ser SÅÅÅÅ bra ut, og tror de kan få HVA de vil. Har aldri falt for dem! Husker det var en sånn gutt som likte meg for noen år siden, greit han var kjekk, men taklet ikke personligheten hans..så trakk meg alltid unna. Møtte etterhvert en rolig,stille og veldig snill gutt, (han så bra ut han også) men han oppførte seg ikke sånn som de jeg snakket om først. Vi ble etterhvert sammen, og er ennå sammen nå, snart 5 år senere og kunne ikke hatt det bedre. Anonymous poster hash: 0ef91...1fd Skjønner at du er bitter for at du aldri får sånne gutter. Hvis du ikke har utseendet med deg, så kam du jo jobbe med personligheten eller få en jobb du kan tjene bra i. Kanskje det kan hjelpe?Anonymous poster hash: 689a8...a60
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Og med det mener jeg gutter/menn som er ekstremt opptatt av utseende og tror selv de ser SÅÅÅÅ bra ut, og tror de kan få HVA de vil. Har aldri falt for dem! Husker det var en sånn gutt som likte meg for noen år siden, greit han var kjekk, men taklet ikke personligheten hans..så trakk meg alltid unna. Møtte etterhvert en rolig,stille og veldig snill gutt, (han så bra ut han også) men han oppførte seg ikke sånn som de jeg snakket om først. Vi ble etterhvert sammen, og er ennå sammen nå, snart 5 år senere og kunne ikke hatt det bedre.Anonymous poster hash: 0ef91...1fd Uavhengig av kjønn er slike folk rimelig slitsomme, og man merker godt på de at de kan flyte på utseende fremover å være hyggelige, interessante eller artige. Forskjellen mellom kjønnene er at det relativt sett virker som det er langt færre gutter enn kvinner som har utseende til å tillate seg en slik oppførsel. De gjør om ikke annet rent bord på byen av samme grunn Anonymous poster hash: a4c9a...815 1
Bbc_tromvik Skrevet 3. oktober 2014 #11 Skrevet 3. oktober 2014 Da er jeg isåfall VELDIG glad for det Anonymous poster hash: fb41d...54d Mm, du er bare der. Ingen som legger merke til deg.
Gjest Fayme Skrevet 3. oktober 2014 #12 Skrevet 3. oktober 2014 Er det ikke normalt å ikke like noen som er veldig høye på seg selv?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #13 Skrevet 6. juni 2016 Han fyren ville ha sex med deg ikke forhold til det var du ikke pen nok hehe, men du ville ha forhold fordi han var kjekk og populær, nå lager du denne tråden fordi du er bitter på slike menn fordi de ikke vil ha deg annet for sex. derfor har du slått deg til ro med en nest best også måtte du jo legge til at han også har utsende med seg kvinnfolk altså Anonymkode: 123b6...4d3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #15 Skrevet 6. juni 2016 Så du skal ikke være tafatt, Ikke være høy på deg, Selv ha selvtillit, Ta initiativ, Ikke se for stygg ut men ivertfall ikke for bra. Er ikke lett og være mann idag Anonymkode: ca572...0fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå