Gå til innhold

Dumper kjæledyret og drar på ferie

Arkana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fy faen! Det er helt forjævlig! Gråter når jeg leser sånt jeg for jeg elsker dyr. Sånne folk burde sperres inne på livstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite innskudd: Den hunden som blei funnet bundet fast i autovernet sto IKKE på motorveien/hovedveien.

Det var kjæresten min som fant hunden, og den sto rett borti gata her, på en lite traffikert vei.

Like ille er det uansett. Hunden hadde ikke fått til å gjøre fra seg på alle de timene den sto der pga alt for kort "bånd". Og tisset i det uendelige når sambo tok den løs.

Stakkars stakkars hund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

Jeg kjenner at jeg koker innvendig (og utvendig....) :kjempesinna: hver eneste dag når jeg leser om alle som bare reiser fra dyra sine. Man må jo være ganske korttenkt, om man ikke tenker på ferier o.l når man skaffer seg et kjæledyr!! Når man ikke kan koste på dyret et hotellopphold (på dyrepensjonat..) mens en selv drar på lange ferier og bruker masse penger, så fortjener de virkelig ikke ha dyr!

Jeg har ikke tall på hvor mange forsider denne sommeren som har vært dekket av overskrifter hvor folk har slengt ut dyra sine....(noen for at andre skal finne dem, andre for at dyra skal dø - en lang og smertefull død!!!!!!)ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :frustrert::kjempesinna::sinna:

Fy f!"¤# sier nå jeg!

Man skulle hatt sertifikat for å ha dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...