AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Skal bestille iphone. hva burde man kjøpe? 6, eller 6 plus? Noen anbefalinger? Anonymous poster hash: b040d...49f
Skravlekråka Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Spørs helt hva du skal bruke til den! Selv har jeg bestilt iphone 6 (har iphone 5 nå). Ville ha en større telefon, men ikke noe altfor stor noe jeg syntes Iphone6+ er. En annen grunn er også fordi jeg har små hender og liker å holde på med telefonen med en hånd Er du glad i å se filmer på youtube, netflix osv ville jeg anbeflt en iphone 6+
Jacinta Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Kommer helt an på hva du vil bruke den til, hvor mye du vil betale, hvor stor mobil du vil ha osv. Jeg synes 6 plus er alt for stor, og ville valgt 6eren om det var meg som skulle kjøpt. På apple sine sider kan du lese sammenligninger av telefonene også!
oeas Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Det eneste jeg vet er at pluss-versjonen skal være for stor til å ha i baklomma. Endret 3. oktober 2014 av oeas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå