AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg får så sykt mange kviser i forkant av menstruasjon. Den siste uken før ser jeg helt ekstrem ut. Dype, vonde klumper som ligger under huden. Hva kan jeg gjøre med dem? Det er jo rett og slett vondt! Jeg er 21 år, har kombinert hud, store porer og litt fet i pannen. Anonymous poster hash: a9274...7c7
PrinsesseNila Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Bruker god hudpleie (Decleor) så jeg har til en hver tid kontroll på huden. Får alltid en kvise eller to på haken rundt mens-tider, og siden de er hormonelle er det litt lite å egentlig gjøre med dem utenom å la de være i fred, bruke god hudpleie (Decleor Ylang Ylang Night Balm er virkelig det beste å ta på kviser...) og drikke nok vann og få nok søvn. Så dersom du ikke allerede bruker god hudpleie - bytt til det. Fks Decleor. Ingenting en får på Apoteket er god hudpleie, det er stortsett ikke så mye på norske parfymerier heller. Hudleiesalonger er stedet Annbefaler FeelUnique.com for kjøp av hudpleie. De har veldig gode priser, og refunderer pengene til deg om du må betale toll Se etter merker som Decleor, Matis, MD Formulations. Jeg var pizzatryne før jeg begynte på Decleor, nå har jeg feilfri hud med unntak av 1-2 kviser på haken når jeg har mens. Begynte først med Ylang Ylang-serien som er for fet problemhud, og når huden roet seg etter noen mnd gikk jeg over til Hydra Floral. Har brukt Decleor i 5 eller 6 år, og er fremdeles like fornøyd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 De hormonelle utbruddene som kommer ved mens er det dessverre lite man kan gjøre med. For noen hjelper det å innta nattlysolje. Men det som er viktig er at man har en god hudpleierutine ellers, da kan man forebygge slik at utbruddene som gjerne kommer ved mens o.l blir mindre enn ellers. Selv hadde jeg mye utbrudd rundt menstrasjon tidligere, men nå som jeg har en god hudpleierutine som fungerer for meg, har jeg sjelden utbrudd, men 1-2 vonde underjordiske kviser rundt menstider kommer allikevel bestandig. Det jeg gjør da er å ta en skikkelig dyprens (skrubb/dyprensende maske/fuktmaske) som gjør at det kommer fortere til overflaten av huden, før kunne de ligge opp til en uke under huden før de begynte å bryte ut. Så når de kommer til overflaten påfører jeg ett SOS produkt som gjør at de tørker ut fortere. Ett rensende serum kan kanskje også hjelpe deg. Selv har jeg prøvd MD Formulations CRS, Decleor Ylang Ylang essence og Matis Purete serum. De er alle gode. Per nå trenger jeg ikke å bruke de hver kveld som før, men bruker dem gjerne før mens når jeg vet at jeg fort kan få kviser. Anonymous poster hash: b79c3...f26
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Bruker god hudpleie (Decleor) så jeg har til en hver tid kontroll på huden. Får alltid en kvise eller to på haken rundt mens-tider, og siden de er hormonelle er det litt lite å egentlig gjøre med dem utenom å la de være i fred, bruke god hudpleie (Decleor Ylang Ylang Night Balm er virkelig det beste å ta på kviser...) og drikke nok vann og få nok søvn. Så dersom du ikke allerede bruker god hudpleie - bytt til det. Fks Decleor. Ingenting en får på Apoteket er god hudpleie, det er stortsett ikke så mye på norske parfymerier heller. Hudleiesalonger er stedet Annbefaler FeelUnique.com for kjøp av hudpleie. De har veldig gode priser, og refunderer pengene til deg om du må betale toll Se etter merker som Decleor, Matis, MD Formulations. Jeg var pizzatryne før jeg begynte på Decleor, nå har jeg feilfri hud med unntak av 1-2 kviser på haken når jeg har mens. Begynte først med Ylang Ylang-serien som er for fet problemhud, og når huden roet seg etter noen mnd gikk jeg over til Hydra Floral. Har brukt Decleor i 5 eller 6 år, og er fremdeles like fornøyd Jeg reagerer dessverre på Decléor sine produkter. Men har lyst til å prøve matis sine. Har brukt clinique og md. 😊Anonymous poster hash: a9274...7c7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har fått mye bedre hud etter at jeg begynte med nattlysolje. Har du prøvd det? Jeg tar en kapsel om dagen, sammen med tran. I tillegg spiser jeg en del sunt fett, som nøtter, avokado, fet fisk osv. Jeg får fremdeles litt kviser her og der, men dette har virkelig endret huden min. De virkelig vonde og betente "underjordiske" kvisene har jeg ikke lengre. Jeg har tatt nattlysolje hver dag i tre år nå og kommer aldri til å slutte! Anonymous poster hash: f80a4...946
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Du får kjøpt nattlysolje på helsekostbutikker, forresten. De har 3-4 typer tror jeg, og jeg har hatt best utbytte av Life sin. Anonymous poster hash: f80a4...946
Jacinta Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Ingenting hjelper på mine. Har mye som hjelper på kviser ellers, men ikke menskviser, dessverre. Det har blitt ferre kviser etter jeg fikk meg en god hudpleierutine, så det er verdt å prøve!
Gjest BabyBlue Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Md formulations sin perfecting gel. Dreper kviser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå