Belima Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Bør jeg satse på en eller to kummer på kjøkkenet? Har oppvaskmaskin, men vasker kjeler for hånd. Har to nå, men er usikker på hva jeg skal gjøre. Noen som tok en og angret eller det motsatte, tok to og synes det var unødvendig? Trenger innspill før jeg klarer å bestemme meg.
Munchlax Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Én stor. Veldig praktisk de gangene man skal vaske stekebrett og slikt. 2
Chiquita Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Vi tok en STOR, med avrenningsfelt. Og er kjempefornøyd. Hadde to tidligere, men savner det ikke
Belima Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2014 Naken-Panda! Det hadde jeg "glemt" at jeg også gjør. Takk for påminnelsen.
Gjest Vinglasset Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg valgte kjøkken med 1 stor firkantet vask da vi bygde nytt nå nylig. Er kjempefornøyd, det er en fornøyelse å kun ha en vask å holde ren, samtidig er den så stor at jeg kan vaske stekebrett og større ting uten problemer. Tidligere hadde jeg 1 liten og 1 mellomstor. Den lille ble stort sett brukt til oppvaskkost og Zalo - og så lett rotete ut - og totalt unødvendig bruk av plass.
Sweet91 Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Vi her to, en stor og en utslagsvask... Må si det er teit. Skal du ha to må du ha to du kan bruke. Ikke en som "bare er der"...
Gjest Evans Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Vi har en stor og det funker bra. Der jeg bodde før hadde jeg en stor og en utslagsvask. Jeg like utslagsvasken ettersom jeg ikke hadde vaskerom.
Leeloo Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 En stor (stor nok til å kunne legge en stekeplate nedi). Har hatt alle varianter, og den store er den jeg har vært mest fornøyd med, gjerne kombinert med kran man kan trekke ut..
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har nå en stor, og ville heller hatt en stor og en liten. Utrolig irriterende å ikke kunne ta seg et glass vann e.l. når baksten hever over varmt vann i kummen. Har forresten også oppvskmaskin. Anonymous poster hash: 9c6ed...66b
Gjest Vinglasset Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har nå en stor, og ville heller hatt en stor og en liten. Utrolig irriterende å ikke kunne ta seg et glass vann e.l. når baksten hever over varmt vann i kummen. Har forresten også oppvskmaskin. Anonymous poster hash: 9c6ed...66b Det løses lett ved å alltid ha en mugge vann i kjøleskapet. 2
Pip-pip Skrevet 3. oktober 2014 #11 Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Vi har en stor, og en liten ved siden av. Den lille brukes ikke så mye, men kjekk å ha til å fylle på drikke når man har noe i hovedkommen. Det viktigste er sånn på siden (husker ikke hva det heter), til å sette varme ting, og at vannet renner ned mot vasken/enkelt å vaske over. Edit: Avrenningsfelt ser jeg at det heter her. Bruker også lille kommen til å legge kluter i bløt osv. Endret 3. oktober 2014 av Pip-pip
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #12 Skrevet 3. oktober 2014 Hvorfor kan man ikke få det beste fra to verdener? To oppvaskkummer, der den ene er stor nok til å vaske stekeplater osv? Det hadde jeg valgt om jeg hadde stort nok kjøkken. Anonymous poster hash: dfddf...220 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #13 Skrevet 3. oktober 2014 Det løses lett ved å alltid ha en mugge vann i kjøleskapet. Men det kan jo være andre ting også for eksempel at man ønsker å skylle av fat og sette i oppvaskmaskinen, eller skylle en klut eller noe. Man kan selvsagt vente med å sette i oppvaskmaskinen, men jeg liker å ha muligheten til å få ting gjort når jeg vil. Anonymous poster hash: dfddf...220 3
Gjest Badabing Skrevet 3. oktober 2014 #14 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg husker at jeg spurte her inne om det samme, og det var noen som mente at jeg kom til å angre hvis jeg ikke hadde to. Jeg valgte dermed to, og det eneste den ene brukes til er hundeoppvask. Greit nok, men ikke veldig nødvendig. Skulle heller hatt en stor så det ikke var tungvint å vaske større ting. Avrenningsfelt er jeg derimot veldig glad jeg tok med. Har ikke det på hytta, og det er litt upraktisk. 1
Blå Trombone Skrevet 3. oktober 2014 #15 Skrevet 3. oktober 2014 Har en stor nå, og har irritert meg på det i 10 år. Det er mye mer praktisk med to, da har man muligheten til å legge ting i bløt i den ene kummen og helle vannet av pastaen i den andre... Neste gang vi pusser opp kjøkkenet blir det to kummer. Stekeplater går uansett i oppvaskmaskinen (legges øverst), så kummene trenger ikke være så store.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #16 Skrevet 3. oktober 2014 Har en. Blir gal! I neste hus blir det to. Er som Blå Trombone sier, veldig kjekt å kunne legge noe i bløt og samtidig ha en ledig vask. Anonymous poster hash: 3b9d1...8b2 1
lepetite Skrevet 3. oktober 2014 #17 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har en stor og en liten i leiligheten min, men der jeg bor akkurat nå har jeg bare en. Savner å ha to.
Wonderbitch Skrevet 3. oktober 2014 #18 Skrevet 3. oktober 2014 Litt OT, men bare lurer på hva slags ting dere driver å legger i bløt på kjøkkenet? Jeg synes det er et must med to kummer, om det så bare er en vanlig og en liten.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #19 Skrevet 3. oktober 2014 Holder med en og stekeplate kan man ta i oppvaskmaskinen.Anonymous poster hash: 9c2f8...9ed
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #20 Skrevet 3. oktober 2014 Litt OT, men bare lurer på hva slags ting dere driver å legger i bløt på kjøkkenet? Jeg synes det er et must med to kummer, om det så bare er en vanlig og en liten. Kluter, vaskebørster o.l. ligger i klorvann. Ildfastformer med fastbrent lasagne f.eks. Tiner fryste produkter i vann. Og sånt no' Anonymous poster hash: 3b9d1...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå