Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen krem for arr og mørke spots på ansiktet. Og hvilken serie ville dere anbefalt for å rense huden daglig? Har normal hud.

Anonymous poster hash: 18c12...14c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitron, det er hvertfall sikkert at virker. Ikke bruk penger på dyre kremer.

Skrevet

Det har vært reklame for Eucerin sin "Even Brighter" for tiden. Har selv testet ut denne i noen få uker, men foreløpig ingen forskjell som jeg har lagt merke til. Den skal visst jevne hudfargen og minske mørke flekker forårsaket av pigmentering ol.

Av de seriene jeg har brukt, syntes jeg Vichy Purete Thermale 3 in 1 rens hjelper best. Jeg har prøvd litt billigere alternativer også som Cosmica og enda billigere produkter, men ender alltid opp med å bruke Vichy sin.

Krem og renseprodukter som disse er dyre, men jeg syntes de absolutt er verdt pengene.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Likte godt nattkremen til Decleor, Aroma White C+. Den klarnet opp hudtonen, selv om jeg har lest at det finnes folk som ikke liker den i det hele tatt fordi den bryter de ut i urenheter eller ikke gir nok fukt. Også er den temmelig kostbar... Men var godt fornøyd med de to krukkene jeg brukte opp!

Utenom det kan det godt hende at noe syrebasert hadde fungert, rens fra MD kanskje? Du trenger sikkert noe som fornyer og klarner hudtonen. Vet at mange er fornøyd med et vitamin c basert serum fra Ole Henriksen, selv om jeg ikke har prøvd den selv.

Skrevet

Bruk serum eller krem med høy vitamin C-innhold. Jeg prøvde ansiktskrem fra Lancome for en del år siden, og så ut som et lik etterhvert da jeg er blek i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: d04a8...876
Skrevet

sitron, det er hvertfall sikkert at virker. Ikke bruk penger på dyre kremer.

Hvordan bruke sitron da?

Anonymous poster hash: 18c12...14c

Skrevet

Jeg brukte Decleor sin Aroma White C serie, som hjalp meg veldig.

Jeg hadde en del pigmentflekker. Brukte da hele serien, altså rens/toner/serum/dagkrem/nattkrem.

Det jeg likte best i serien var serumet og nattkremen.

Så bruk produkter med høyt c-vitamininnhold.

Per nå bruker jeg Emergin C Vitamin C 20% serum og liker det veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...