Blondepiken Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Hvordan kan man småhinte om at man er interessert uten at det blir pinlig eller at man utleverer seg alt for mye? Har et godt øye til en bekjent og kunne tenke meg å sjekke om det er gjensidig, men samtidig ha mulighet til å trekke meg dersom det virker å ikke være det...
Nettinettet Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Hvordan kan man småhinte om at man er interessert uten at det blir pinlig eller at man utleverer seg alt for mye? Har et godt øye til en bekjent og kunne tenke meg å sjekke om det er gjensidig, men samtidig ha mulighet til å trekke meg dersom det virker å ikke være det... Småhinting er pinlig. Hvorfor inviterer du han ikke med på noe sosialt i stedenfor?
Blondepiken Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2014 Småhinting er pinlig. Hvorfor inviterer du han ikke med på noe sosialt i stedenfor? Er ikke det en måte å hinte på da? Mulig jeg var litt uspesifikk med hva jeg mente med hinting.
Nettinettet Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Er ikke det en måte å hinte på da? Mulig jeg var litt uspesifikk med hva jeg mente med hinting. I mine øyne er det å invetere noen med på noe med mange andre, å vise interesse uten at man viser hva slags interesse man har. Hinting handler om å snakke i koder, eller si noe for å se hva den andre svarer og så tolke det slik man selv vil.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Under antagelse om at du er heterofil: Menn skjønner ikke hint. Skal du si noe til en mann så si det. Det å ta romantisk initiativ overfor noen er å åpne seg, å gjøre seg sårbar, men skal du komme noe sted her i verden må du ta sjanser. Du trenger ikke akkurat proklamere evig kjærlighet med en gang, men du må be ham med på noe som er noe mer enn bare helt trivielt. Anonymous poster hash: 00b78...3f5
Blondepiken Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2014 I mine øyne er det å invetere noen med på noe med mange andre, å vise interesse uten at man viser hva slags interesse man har. Hinting handler om å snakke i koder, eller si noe for å se hva den andre svarer og så tolke det slik man selv vil. Da mener vi ulike ting med hinting Tenkte ikke på hva jeg kan si for å "teste" ham, akkurat.
Blondepiken Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2014 Under antagelse om at du er heterofil: Menn skjønner ikke hint. Skal du si noe til en mann så si det. Det å ta romantisk initiativ overfor noen er å åpne seg, å gjøre seg sårbar, men skal du komme noe sted her i verden må du ta sjanser. Du trenger ikke akkurat proklamere evig kjærlighet med en gang, men du må be ham med på noe som er noe mer enn bare helt trivielt.Anonymous poster hash: 00b78...3f5 Mulig du har rett Får se om jeg våger
Nettinettet Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Da mener vi ulike ting med hinting Tenkte ikke på hva jeg kan si for å "teste" ham, akkurat. Vel det har vel ikke noe betydning hvordan vi tolker ordet, bare handlingen skaper fremgang. Mulig du har rett Får se om jeg våger Du kan enten kaste deg selv rett til løvene, eller du kan gjøre det på en måte som viser interesse men som lar han vise interesse tilbake før du evntuelt sier noe. Ofte slipper man å si noe, de sier det selv.
Gjest HowardRoark Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Om han ikke er interessert, vil han nok ta hintet. Om han er interessert, vil han nok ikke ta hintet. Jeg synes du skal være direkte. Om ikke ekstremt direkte, så i det minste høre om han har lyst å 'finne på noe en dag' eller bli med å gjøre noe sammen. Om du har et ærend eller noe å gjøre hvor du kunne trengt litt hjelp, så kan det være en perfekt mulighet. Om du ikke tør det, kan du alltids innlede samtaler med han på Facebook eller i det virkelige liv og generelt ha en flørtende tone. Noen jenter flørter jo med alt og alle, så det er fortsatt en rimelig trygg fremgangsmåte. Om du fortsetter å snakke med han, så burde han etter hvert skjønne at du er interessert, så får vi bare håpe at han tar initiativ til å møtes. Jeg må innrømme at det er deilig å være mann. 1
Blondepiken Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2014 Om han ikke er interessert, vil han nok ta hintet. Om han er interessert, vil han nok ikke ta hintet. Jeg synes du skal være direkte. Om ikke ekstremt direkte, så i det minste høre om han har lyst å 'finne på noe en dag' eller bli med å gjøre noe sammen. Om du har et ærend eller noe å gjøre hvor du kunne trengt litt hjelp, så kan det være en perfekt mulighet. Om du ikke tør det, kan du alltids innlede samtaler med han på Facebook eller i det virkelige liv og generelt ha en flørtende tone. Noen jenter flørter jo med alt og alle, så det er fortsatt en rimelig trygg fremgangsmåte. Om du fortsetter å snakke med han, så burde han etter hvert skjønne at du er interessert, så får vi bare håpe at han tar initiativ til å møtes. Jeg må innrømme at det er deilig å være mann. Ja, det er vel gjerne slik det er. Skal forsøke å komme på noe jeg kan be ham hjelpe meg med eller noe, eventuelt begynne å gradvis flørte mer med ham. Jeg er imidlertid ikke en av dem som flørter med alt og alle, derfor tror jeg at han muligens kommer til å skjønne noe om jeg begynner å flørte med ham. Tåpelig at det her skal være så skummelt altså...
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #11 Skrevet 3. oktober 2014 Ja, det er vel gjerne slik det er. Skal forsøke å komme på noe jeg kan be ham hjelpe meg med eller noe, eventuelt begynne å gradvis flørte mer med ham. Jeg er imidlertid ikke en av dem som flørter med alt og alle, derfor tror jeg at han muligens kommer til å skjønne noe om jeg begynner å flørte med ham. Tåpelig at det her skal være så skummelt altså... Skjønner at det er vanskelig, jeg synes det er veldig skummelt selv! Det har vel en del med at man blir så sårbar når man åpner seg opp på den måten. Det beste rådet jeg har fått av folk jeg har diskutert kjærlighet med, er å være direkte. Kaste seg ut i det. Er han en bra fyr, får du et fint svar, selv om han skulle være uinteressert. Lykke til! Anonymous poster hash: c3e0f...4d5
Gjest krokodillen Skrevet 3. oktober 2014 #12 Skrevet 3. oktober 2014 Er ikke det en måte å hinte på da? Mulig jeg var litt uspesifikk med hva jeg mente med hinting. I mine øyne er det å invetere noen med på noe med mange andre, å vise interesse uten at man viser hva slags interesse man har. Hinting handler om å snakke i koder, eller si noe for å se hva den andre svarer og så tolke det slik man selv vil. i mine øyne er dette faktisk et hint. ho inviterer uten og egentlig si direkte hvorfor . det er et hint
Nettinettet Skrevet 3. oktober 2014 #13 Skrevet 3. oktober 2014 (endret) i mine øyne er dette faktisk et hint. ho inviterer uten og egentlig si direkte hvorfor . det er et hint Noen vil ta det som et hint, noen vil ikke ta det som et hint. Noen vil kanskje bare ta det som en hyggelig invitasjon fra noen som vil ha en ny venn.. Vi er alle forskjellige og har forskjellige meninger om hva et hint er. Invitasjonen er en mulighet til å bli bedre kjent å tilbringe tid sammen og så ser man hva som skjer. Endret 3. oktober 2014 av Nettinettet 1
Blondepiken Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #14 Skrevet 3. oktober 2014 Skjønner at det er vanskelig, jeg synes det er veldig skummelt selv! Det har vel en del med at man blir så sårbar når man åpner seg opp på den måten. Det beste rådet jeg har fått av folk jeg har diskutert kjærlighet med, er å være direkte. Kaste seg ut i det. Er han en bra fyr, får du et fint svar, selv om han skulle være uinteressert. Lykke til! Anonymous poster hash: c3e0f...4d5 Jeg er absolutt helt enig teoretisk sett. Problemet er når det er snakk om en spesifikk situasjon og man er midt oppi det selv Håper motet kommer til meg snart 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #15 Skrevet 4. oktober 2014 Mange menn, meg inkludert, er ganske håpløse til å forstå at noen er interesserte. Mange synes jeg er interessant, selv om de ikke er interessert i noe mer enn en hyggelig samtale eller god feststemning. Jeg byr gjerne på bege deler. For å unngå å virke overlegen, og slippe å tabbe meg ut ved å reagere på noe jeg tror er interesse, skal det veldig mye til før jeg vurderer å tolke noe som et hint om interesse for noe mer, ihvertfall hvis det er mennesker jeg kjenner fra før og skal omgås i fremtiden. Anonymous poster hash: 56cd2...38f
Blondepiken Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #16 Skrevet 4. oktober 2014 Mange menn, meg inkludert, er ganske håpløse til å forstå at noen er interesserte. Mange synes jeg er interessant, selv om de ikke er interessert i noe mer enn en hyggelig samtale eller god feststemning. Jeg byr gjerne på bege deler. For å unngå å virke overlegen, og slippe å tabbe meg ut ved å reagere på noe jeg tror er interesse, skal det veldig mye til før jeg vurderer å tolke noe som et hint om interesse for noe mer, ihvertfall hvis det er mennesker jeg kjenner fra før og skal omgås i fremtiden.Anonymous poster hash: 56cd2...38f Ja, vil tro han kanskje kommer til å være litt vrien å hinte til og. Virker som en litt sjenert type. :/
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #17 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg vil ikke anbefale deg å småhinte for mye hvertfall, for det har jeg erfaring med selv, og jeg går fortsatt rundt kjempefrustrert og lurer på "hva om.." og "hva hvis..". På den ene siden tenker man jo at hvis en fyr i utgangspunket er interessert i deg, så vil han ta hintet ganske kjapt og "kaste seg på" og følge opp. Men så sier jo mange at menn ikke skjønner hint, selv om de er interesserte... Jeg hintet til "min" fyr som jeg er kjempebetatt av, via meldinger på Facebook og litt liking og kommentering av ting han la ut der, men enten så finnes han ikke interessert eller så skjønner han ikke hintet og er interessert, men tar aldri initiativet... bare få det tydelig frem til han, inviter han med på noe som nevnt over her (sorry mye babling, er sent på kvelden..) Anonymous poster hash: ce20f...1c2
Blondepiken Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #18 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg vil ikke anbefale deg å småhinte for mye hvertfall, for det har jeg erfaring med selv, og jeg går fortsatt rundt kjempefrustrert og lurer på "hva om.." og "hva hvis..". På den ene siden tenker man jo at hvis en fyr i utgangspunket er interessert i deg, så vil han ta hintet ganske kjapt og "kaste seg på" og følge opp. Men så sier jo mange at menn ikke skjønner hint, selv om de er interesserte... Jeg hintet til "min" fyr som jeg er kjempebetatt av, via meldinger på Facebook og litt liking og kommentering av ting han la ut der, men enten så finnes han ikke interessert eller så skjønner han ikke hintet og er interessert, men tar aldri initiativet... bare få det tydelig frem til han, inviter han med på noe som nevnt over her (sorry mye babling, er sent på kvelden..)Anonymous poster hash: ce20f...1c2 Ja, man får vel egentlig sjelden et helt klart svar på om interessen er gjensidig bare ved å hinte. Var ikke noe problem å forstå bablingen din Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå