AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Det lurer jeg på. Tenker da på litt rare folk som har sære hobbier og ikke er så mye på byen og har det kult Men som foretrekker å sitte inne på pcen. Virker som det er en del sånne folk her. Anonymous poster hash: c4a9e...cad
Maximillian Cohen Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er ikke så mye på byen og har det kult. 2
Gjest Silverstream Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Ja, det er mange her som sitter lenge fremfor pcen tror jeg.
Gjest crazycatlady Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er ikke så jævla mye på byen, men har det jævla kult likevel. Gidder ikke drikke opp penga mine når jeg heller kan kjøpe masse kult for dem. Sådetså. 1
kapteinNorge Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg sitter ofte på pcen og leser obscure ting. Er verken på byen eller har det kult så ofte, så jeg passer vel til beskrivelsen din av nerd
Electron Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 Er det meg du sikter til ... Bruker briller Kan PC/IT Er ikke på byen Huff, jeg er en nerd >.>
Gjest PTR Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 Ja, det er mange her som sitter lenge fremfor pcen tror jeg. Aner ikke hva du snakker om...
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Det lurer jeg på. Tenker da på litt rare folk som har sære hobbier og ikke er så mye på byen og har det kult Men som foretrekker å sitte inne på pcen. Virker som det er en del sånne folk her. Anonymous poster hash: c4a9e...cad Høres ut som at du forutsetter at alle her på KG er single, mellom 17 - 22 år... som deg. Anonymous poster hash: 64aac...8bb
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #11 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg er supersosial, ofte på festivaler, bursdager, fjellturer, jentekvelder og på byen. Reiser mye med jobben. Har en god kjerne venner, en stor omgangskrets, samt nær kontakt med familie. Alikevel er jeg på KG "mellom slaga". Alltid fra mobilen, og med 30+ innlegg om dagen. Trives best med et høyt nivå av stimuli. Anonymous poster hash: 4e978...57f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå