AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Heisann. Er noe sliter litt med, og det er et rykte jeg fikk på meg som 14-15 åring. Det startet en dag jeg og en gjeng fra samme klasse satt i skolegården. En av de populære jentene skrøt plutselig på seg å ha hatt sex med 4 stk og fikk kjempe mye oppmerksomhet av dette. Alle syntes dette var sååå kult! Plutselig ble jeg revet litt med, og fortalte alle at jeg hadde hatt sex med 8 stk. Dobbelt så mange som henne. Dette var selvfølgelig ikke sant. Jeg var jomfru. Lite visste jeg at det jeg sa ikke skulle få god respons. Før jeg visste ordet av det visste hele klassen det og ettersom ukene gikk visste flere og flere dette (til og med de elvene som gikk ett og to år over oss på skolen). Ryktet spredte seg som ild i tørt gress og plutselig kunne jeg høre ryktet fra mennesker jeg en gang ikke kjente. Glemmer aldri en fyr spurte meg: ´´Er du løse Sabrina som har ligget med hele Stord?´´ Jeg gikk fra uskyldige Sabrina til Løse-Sabrina over noen uker. Uansett hvor mye jeg prøvde å benekte dette og forklare at det jeg sa bare var tull, var det ingen som hørte på meg. Desto mer sur jeg ble, desto morsommere var det for guttene å plage meg. Dette er nå mange år siden, men jeg plages enda av dette ryktet. Jeg hører det ikke lengre, men jeg føler at folk fra ungdomskolen fortsatt tenker og tror dette. Neste år skal vi ha reunion og jeg gruer meg kjempe masse. Bare av å tenke på det blir jeg en 14 år gammel jente igjen. Skal jeg bare droppe det? Eller gå og late som ingenting? Hvordan kan man bli kvitt slike barndomsrykter? Dette falske rykte ødela mye for meg... Vil bare at alle skal vite at det ikke var sant. J24 Anonymous poster hash: 37bc2...9dd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg vet ikke med andre, men jeg pleier ikke huske stort av slike gamle rykter. Det er vel en god del år siden du gikk på skolen nå, så det er vel neppe det folk tenker om deg når de ser deg. Vil jeg tro hvertfall! Anonymous poster hash: 6f55d...f2a 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg ville mødt opp og vist at jeg er bedre enn som så. Anonymous poster hash: bb261...bb1
Alice123 Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Nå som de andre også er voksne er det stor skjangse for at de forstår det bare var tull
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Et rykte er noe noen uten grunn og uten kjennskap til sannhetgeshalten i ryktet setter ut. Jeg vil ikke kalle dette du omtaler for et rykte. Fordi du selv har startet dette og gitt inntrykk av at dette er riktig. Om du skal heve deg over dette eller la være å gå må du selv kjenne på.Anonymous poster hash: 75bb7...236 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Et rykte er noe noen uten grunn og uten kjennskap til sannhetgeshalten i ryktet setter ut. Jeg vil ikke kalle dette du omtaler for et rykte. Fordi du selv har startet dette og gitt inntrykk av at dette er riktig. Om du skal heve deg over dette eller la være å gå må du selv kjenne på.Anonymous poster hash: 75bb7...236 Jeg vet jeg sa dette selv, men jeg sa rett etterpå at det bare var kødd. Det var for sent gitt. Til dere andre; Jeg tror desverre de husker det enda. Det ryktet gikk som sagt i laaaang tid. ts Anonymous poster hash: 7be13...6bb
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tenkte litt på å bare gå på reunion og faktisk si det der under middagen eller noe slikt? Eller hadde det vært litt kleint kanskje?*pling pling i glasset* Hrmm.. Hallo! Jeg ville egentlig bare si noe som har plaget meg lenge, og det er det ryktet jeg fikk på meg i 8. klasse. Det at jeg sa at jeg hadde ligget med 8 stk var bare tull. Jeg var faktisk jomfru, og sa det for å ´´tøffe meg´´. Så vet dere det Men på den andre siden tror de meg sikkert ikke, uansett hva jeg sier. ts Anonymous poster hash: 7be13...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tenkte litt på å bare gå på reunion og faktisk si det der under middagen eller noe slikt? Eller hadde det vært litt kleint kanskje?*pling pling i glasset* Hrmm.. Hallo! Jeg ville egentlig bare si noe som har plaget meg lenge, og det er det ryktet jeg fikk på meg i 8. klasse. Det at jeg sa at jeg hadde ligget med 8 stk var bare tull. Jeg var faktisk jomfru, og sa det for å ´´tøffe meg´´. Så vet dere det Men på den andre siden tror de meg sikkert ikke, uansett hva jeg sier. ts Anonymous poster hash: 7be13...6bb Nei, nei, nei!! Anonymous poster hash: f0758...68f 14
Bandofcows Skrevet 2. oktober 2014 #10 Skrevet 2. oktober 2014 Ja, vet du – hvis dette plager deg såpass, synes jeg det hadde vært så kult om du sa dette under middagen, ja!!! Mer kult enn kleint!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #11 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tenkte litt på å bare gå på reunion og faktisk si det der under middagen eller noe slikt? Eller hadde det vært litt kleint kanskje?*pling pling i glasset* Hrmm.. Hallo! Jeg ville egentlig bare si noe som har plaget meg lenge, og det er det ryktet jeg fikk på meg i 8. klasse. Det at jeg sa at jeg hadde ligget med 8 stk var bare tull. Jeg var faktisk jomfru, og sa det for å ´´tøffe meg´´. Så vet dere det Men på den andre siden tror de meg sikkert ikke, uansett hva jeg sier. ts Anonymous poster hash: 7be13...6bb Nei! Ikke gjør det! Da fremstår du som barnslig og usikker, og jeg tror ikke det er det du vil. Fremstå heller som voksen og selvsikker. Skulle noen nevne dette dumme ryktet så bare le det bort istede, så får de som nevnte det stå igjen som idiotene. Anonymous poster hash: 94aa2...174 6
Alice123 Skrevet 2. oktober 2014 #12 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tenkte litt på å bare gå på reunion og faktisk si det der under middagen eller noe slikt? Eller hadde det vært litt kleint kanskje?*pling pling i glasset* Hrmm.. Hallo! Jeg ville egentlig bare si noe som har plaget meg lenge, og det er det ryktet jeg fikk på meg i 8. klasse. Det at jeg sa at jeg hadde ligget med 8 stk var bare tull. Jeg var faktisk jomfru, og sa det for å ´´tøffe meg´´. Så vet dere det Men på den andre siden tror de meg sikkert ikke, uansett hva jeg sier. tsAnonymous poster hash: 7be13...6bb NEI 1
Gjest Seajewel Skrevet 2. oktober 2014 #13 Skrevet 2. oktober 2014 Skjønner godt at det frister, men husk at ikke alle blir voksne når de er voksne av tall heller. Og mange er ondsinnede og ubarmhjertige. Nei, sats heller på at det er glemt. Regner med at de skjønner i dag at det ikke var sant.
Chloe- Skrevet 2. oktober 2014 #14 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tenkte litt på å bare gå på reunion og faktisk si det der under middagen eller noe slikt? Eller hadde det vært litt kleint kanskje?*pling pling i glasset* Hrmm.. Hallo! Jeg ville egentlig bare si noe som har plaget meg lenge, og det er det ryktet jeg fikk på meg i 8. klasse. Det at jeg sa at jeg hadde ligget med 8 stk var bare tull. Jeg var faktisk jomfru, og sa det for å ´´tøffe meg´´. Så vet dere det Men på den andre siden tror de meg sikkert ikke, uansett hva jeg sier. tsAnonymous poster hash: 7be13...6bb Tipper de fleste ville klødd seg i hodet og tenkt "hva snakker hun om?" Sånne rykter blir husket av personen det gjelder (deg), men glemt av alle andre.
Gjest brutal_mann Skrevet 2. oktober 2014 #15 Skrevet 2. oktober 2014 Det beste du kan gjøre er å gi faen. 1
Alice123 Skrevet 2. oktober 2014 #16 Skrevet 2. oktober 2014 Seriøst ikke si noe om det. Om noen tar det opp så sier du bare "haha det var jo bare kødd da herregud går du rundt og husker slikt ennå eller lol". 3
Snipa Skrevet 3. oktober 2014 #17 Skrevet 3. oktober 2014 Den talen kan du i så fall ta når dere er 44. 24 er for tidlig, tror jeg.
Gjest Jon blund Skrevet 3. oktober 2014 #18 Skrevet 3. oktober 2014 Heisann. Er noe sliter litt med, og det er et rykte jeg fikk på meg som 14-15 åring. Det startet en dag jeg og en gjeng fra samme klasse satt i skolegården. En av de populære jentene skrøt plutselig på seg å ha hatt sex med 4 stk og fikk kjempe mye oppmerksomhet av dette. Alle syntes dette var sååå kult! Plutselig ble jeg revet litt med, og fortalte alle at jeg hadde hatt sex med 8 stk. Dobbelt så mange som henne. Dette var selvfølgelig ikke sant. Jeg var jomfru. Lite visste jeg at det jeg sa ikke skulle få god respons. Før jeg visste ordet av det visste hele klassen det og ettersom ukene gikk visste flere og flere dette (til og med de elvene som gikk ett og to år over oss på skolen). Ryktet spredte seg som ild i tørt gress og plutselig kunne jeg høre ryktet fra mennesker jeg en gang ikke kjente. Glemmer aldri en fyr spurte meg: ´´Er du løse Sabrina som har ligget med hele Stord?´´ Jeg gikk fra uskyldige Sabrina til Løse-Sabrina over noen uker. Uansett hvor mye jeg prøvde å benekte dette og forklare at det jeg sa bare var tull, var det ingen som hørte på meg. Desto mer sur jeg ble, desto morsommere var det for guttene å plage meg. Dette er nå mange år siden, men jeg plages enda av dette ryktet. Jeg hører det ikke lengre, men jeg føler at folk fra ungdomskolen fortsatt tenker og tror dette. Neste år skal vi ha reunion og jeg gruer meg kjempe masse. Bare av å tenke på det blir jeg en 14 år gammel jente igjen. Skal jeg bare droppe det? Eller gå og late som ingenting? Hvordan kan man bli kvitt slike barndomsrykter? Dette falske rykte ødela mye for meg... Vil bare at alle skal vite at det ikke var sant. J24 Anonymous poster hash: 37bc2...9dd Ll Er nok ingen som husker det, og hvis de husker det så har nok jentene og alle andre som husker det knult dobbelt så mange som det du har til nå. Vær nå litt tøff og bare dritt i det og ha det litt gøy. Hva så om de huske det. Du er der for å kose deg og hygge deg og mest sannsynlig så blir det ikke noe problem ved mindre du gjøre det til det.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #19 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg hadde nok ikke glemt "løse-Sabrina" så lett nei. Om jeg hadde vært singel på reunion hadde jeg sikkert prøvd å sjekke opp løse-Sabrina.. Anonymous poster hash: fadb1...0b8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #20 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg hadde nok ikke glemt "løse-Sabrina" så lett nei. Om jeg hadde vært singel på reunion hadde jeg sikkert prøvd å sjekke opp løse-Sabrina.. Anonymous poster hash: fadb1...0b8 Hvis du var 40 ja. Hvem faen bryr seg. De har nok pult rundt så mye hele gjengen at de skulle skamme seg om de en gang gidder å nevne det. Anonymous poster hash: f9d55...b74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå