AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Er det noen som har sett på? Han er jo helt rå!! Klikker for meg at jeg ikke forstår hva som skjer. Øyne, ører, hjertet - alt! Sier meg jo at det faktisk må være magi, men fornuften sier jo at magi ikke finnes. Blir gal! Noen som vet hvordan "magi" fungerer?Anonymous poster hash: 07d87...058
Gjest Inggolf Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Enig! Det er artig å se på! Husker for en del år siden, så gikk det et program på TVNorge hvor de avslørte slike triks, og det handler jo stort sett om å få oppmerksomheten din hvor de vil ha den, slik at du ikke ser at du bytter gjenstanden med en gjenstand de har i lomma eller liknene.. 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Enig! Det er artig å se på! Husker for en del år siden, så gikk det et program på TVNorge hvor de avslørte slike triks, og det handler jo stort sett om å få oppmerksomheten din hvor de vil ha den, slik at du ikke ser at du bytter gjenstanden med en gjenstand de har i lomma eller liknene.. Ja, men sånn som det med kalkulatoren og nr til hun Maya Vik går jo ikke an??Anonymous poster hash: 07d87...058
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Enig! Det er artig å se på! Husker for en del år siden, så gikk det et program på TVNorge hvor de avslørte slike triks, og det handler jo stort sett om å få oppmerksomheten din hvor de vil ha den, slik at du ikke ser at du bytter gjenstanden med en gjenstand de har i lomma eller liknene.. Ja, men sånn som det med kalkulatoren og nr til hun Maya Vik går jo ikke an??Anonymous poster hash: 07d87...058
Gjest Inggolf Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Ja, men sånn som det med kalkulatoren og nr til hun Maya Vik går jo ikke an??Anonymous poster hash: 07d87...058 Hmm, det kan jeg ikke huske å ha sett så det vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Hmm, det kan jeg ikke huske å ha sett så det vet jeg ikke. Gårsdagens episode. Du MÅ se. Sjekk det ut på nett-tv. Jeg forstår virkelig ikke hvordan akkurat det er mulig uten magi...Anonymous poster hash: 07d87...058
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Hmm, det kan jeg ikke huske å ha sett så det vet jeg ikke. Når holdt telefonen hennes programmerte han den til å automatisk koble alle numre hun ville slå til hans telefon. Det er et enkelt triks. Anonymous poster hash: b1010...7de
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Når holdt telefonen hennes programmerte han den til å automatisk koble alle numre hun ville slå til hans telefon. Det er et enkelt triks.Anonymous poster hash: b1010...7de Uten å trykke noe?Anonymous poster hash: 07d87...058
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Kule triks men fy flate så slitsom fyr han der er!!!gliser av seg selv hele tiden! Og de kleine selfiesene han tar:/Anonymous poster hash: efe7b...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå