Gå til innhold

Rundlurt på NRK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett på? Han er jo helt rå!! Klikker for meg at jeg ikke forstår hva som skjer. Øyne, ører, hjertet - alt! Sier meg jo at det faktisk må være magi, men fornuften sier jo at magi ikke finnes. Blir gal! Noen som vet hvordan "magi" fungerer?

Anonymous poster hash: 07d87...058

Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

Enig! Det er artig å se på!

Husker for en del år siden, så gikk det et program på TVNorge hvor de avslørte slike triks, og det handler jo stort sett om å få oppmerksomheten din hvor de vil ha den, slik at du ikke ser at du bytter gjenstanden med en gjenstand de har i lomma eller liknene..

• Liker 2
Skrevet

Husker for en del år siden, så gikk det et program på TVNorge hvor de avslørte slike triks, og det handler jo stort sett om å få oppmerksomheten din hvor de vil ha den, slik at du ikke ser at du bytter gjenstanden med en gjenstand de har i lomma eller liknene..

Ja, men sånn som det med kalkulatoren og nr til hun Maya Vik går jo ikke an??

Skrevet

Gjest Inggolf
Skrevet

Hmm, det kan jeg ikke huske å ha sett så det vet jeg ikke.

Skrevet

Gårsdagens episode. Du MÅ se. Sjekk det ut på nett-tv. Jeg forstår virkelig ikke hvordan akkurat det er mulig uten magi...

Skrevet

Når holdt telefonen hennes programmerte han den til å automatisk koble alle numre hun ville slå til hans telefon. Det er et enkelt triks.

Anonymous poster hash: b1010...7de

Skrevet

Når holdt telefonen hennes programmerte han den til å automatisk koble alle numre hun ville slå til hans telefon. Det er et enkelt triks.

Anonymous poster hash: b1010...7de

Uten å trykke noe?

Skrevet

Kule triks men fy flate så slitsom fyr han der er!!!gliser av seg selv hele tiden! Og de kleine selfiesene han tar:/

Anonymous poster hash: efe7b...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...