AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg blir rett og slett litt irritert når jeg leser om mannfolk eller hører om dem som sier at mange kvinner er så løse. Hva med dere selv.. ? Det er dere som maser dere til sex på byen , ikke vi. Det er også dere som alltid nesten tar iniativ til sex. jeg er 19 år og har hatt noen ONS og 14 sexpartnere til sammen, men det er aldri jeg som tar iniativet, og guttene maser lenge på meg før jeg gir etter.. Dere stikker med glede pikken inn dere, og spør jeg om dere kan bruke kondom kommer det teite unnskyldninger om at det er mindre deilig med kondom osv. Helsa driter mange tydligvis i og maser til seg sex uten kondom.. er vel dere som er løse som må mase dere til sexen ? for ikke å snakke om bilder dere sender via snap.Har mange gutter på snap som helt uten videre sender meg bilder av penisene sine, uten å tenke på at de faktisk setter seg i en sårbar situasjon der de viser frem kroppene sine til meg og maaaange andre jenter. Hva får dere til å vise frem pikkene deres så lett, dere er så løse! og om man kødder litt og skriver at an er kåt får man pikkbilder fra alle sammen. Så lett skaffer man seg slike bilder. nei, ta dere sammen, er det virkelig jenter som er løse ? Anonymous poster hash: 36cd8...eeb Anonymous poster hash: 36cd8...eeb 25
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Dette er faktisk litt spennende det du sier, fordi jeg er helt enig. Mange menn er utrolig patetiske,men slipper ofte unna med det nettopp fordi de er menn. Men det høres også ut som om du ikke hadde særlig mye respekt for de menna du har ligget med, og det er kanskje her det ligger? Anonymous poster hash: bfbf7...987 8
Gjest Chloe87 Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Hvis jenter er billig så er gutter gratis!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Sludder og pølsevev. Menn og kvinner er forskjellig så derfor blir sammenligningen meningsløs. Alle kvinner får sex om de vil. Kanskje ikke med hvem de vil, men de får ihvertfall sex. Menn derimot må jobbe for å få sex og enkelte får ikke sex i det hele tatt samme hvor mye de prøver. Ser du forskjellen? Hvorfor tror du prostitusjon kun retter seg mot menn? Anonymous poster hash: f9ae6...387 7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Sludder og pølsevev. Menn og kvinner er forskjellig så derfor blir sammenligningen meningsløs. Alle kvinner får sex om de vil. Kanskje ikke med hvem de vil, men de får ihvertfall sex. Menn derimot må jobbe for å få sex og enkelte får ikke sex i det hele tatt samme hvor mye de prøver. Ser du forskjellen? Hvorfor tror du prostitusjon kun retter seg mot menn? Anonymous poster hash: f9ae6...387 ja, hvorfor får vi jenter sex ?, jo fordi mannfolk er så løse at de gir fra seg så lett.. Ro ned nå bitterpikk Anonymous poster hash: 36cd8...eeb 18
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 At menn ikke er kritiske til sex er jo et vitenskapelig faktum. Anonymous poster hash: 720e8...02e 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Alle kvinner får sex om de vil. Kanskje ikke med hvem de vil, men de får ihvertfall sex.Anonymous poster hash: f9ae6...387 For en fantastisk kommentar. Slik var reaksjonen min da jeg leste den: Anonymous poster hash: 1560a...07b 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 For en fantastisk kommentar. Slik var reaksjonen min da jeg leste den: Anonymous poster hash: 1560a...07b Haha. Hvorfor skal det være noe mål å ha sex med gud og hvermann? Hvorfor er folk (spes menn) så sex-fikserte? Finn på noe annet! Spill basket, dra på elgjakt og skyt en elg til meg eller pell dere på trening. kke sitt der og runk foran en pc-skjerm og sutre om sex. Jeg har levd i sølibat i 2 mnd og ikke tatt på meg selv siden 1.juli. Tenk det! Anonymous poster hash: 5c167...1bb 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 Haha. Hvorfor skal det være noe mål å ha sex med gud og hvermann? Hvorfor er folk (spes menn) så sex-fikserte? Finn på noe annet! Spill basket, dra på elgjakt og skyt en elg til meg eller pell dere på trening. kke sitt der og runk foran en pc-skjerm og sutre om sex. Jeg har levd i sølibat i 2 mnd og ikke tatt på meg selv siden 1.juli. Tenk det! Anonymous poster hash: 5c167...1bb Haha, jeg levd i sølibat og uten menn i flere år. Går så fint, savner de ikke i det heletatt Anonymous poster hash: 720e8...02e
Gjest lnx Skrevet 2. oktober 2014 #10 Skrevet 2. oktober 2014 For dem som liker å sende nakenbilder over snapchat, sjekk onlinesnaps . com. Der lagres snappene automatisk!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #11 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg blir rett og slett litt irritert når jeg leser om mannfolk eller hører om dem som sier at mange kvinner er så løse. Hva med dere selv.. ? Det er dere som maser dere til sex på byen , ikke vi. Det er også dere som alltid nesten tar iniativ til sex. jeg er 19 år og har hatt noen ONS og 14 sexpartnere til sammen, men det er aldri jeg som tar iniativet, og guttene maser lenge på meg før jeg gir etter.. Dere stikker med glede pikken inn dere, og spør jeg om dere kan bruke kondom kommer det teite unnskyldninger om at det er mindre deilig med kondom osv. Helsa driter mange tydligvis i og maser til seg sex uten kondom.. er vel dere som er løse som må mase dere til sexen ? for ikke å snakke om bilder dere sender via snap.Har mange gutter på snap som helt uten videre sender meg bilder av penisene sine, uten å tenke på at de faktisk setter seg i en sårbar situasjon der de viser frem kroppene sine til meg og maaaange andre jenter. Hva får dere til å vise frem pikkene deres så lett, dere er så løse! og om man kødder litt og skriver at an er kåt får man pikkbilder fra alle sammen. Så lett skaffer man seg slike bilder. nei, ta dere sammen, er det virkelig jenter som er løse ? Anonymous poster hash: 36cd8...eeb Anonymous poster hash: 36cd8...eeb jau men det er vel ingen som legger skjul på det heller? Når det er sagt kan man holde seg for god til slike pikkbilder... skjønner liksom ikke vitsen? De er vel sånn halveis homofile, som tror at det faktisk er noen som tenner på slikt. Anonymous poster hash: 3116b...039 1
kubrak Skrevet 2. oktober 2014 #12 Skrevet 2. oktober 2014 og jeg må få si, jeg har avslått flere tilbud fra damer, men akk så dårlig samvittighet man får etterpå. Og hvor stygg dama måtte føle seg? men men, skulle gjerne gjort de happy men etter noen whisky for mye kjenner jeg det bare ikke et eneste bein i kroppen at jeg har lyst. Sånn føler ikke damer det. Det blir ikke den ultrakleine stemninga dersom dere sier nei. Når det kommer til oss er vi derimot som homo å regne om vi takker nei. Sånn er det, menn og kvinner har helt forskjellige roller og forventinger rettet mot seg i dette samfunnet.
Gjest lurven Skrevet 2. oktober 2014 #13 Skrevet 2. oktober 2014 Menn har generelt mindre tilgang til sex enn kvinner, så vi sier stort sett ja til det lille vi kan få. men kvinner har jo som regel større tilgang og er derfor løse i strikken hvis de sier ja til alle tilbud
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #14 Skrevet 2. oktober 2014 Menn har generelt mindre tilgang til sex enn kvinner, så vi sier stort sett ja til det lille vi kan få. men kvinner har jo som regel større tilgang og er derfor løse i strikken hvis de sier ja til alle tilbud men hvorfor ?, jo fordi dere ofte er mye mer villige enn oss jenter, dermed også løsere. Anonymous poster hash: 36cd8...eeb 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #15 Skrevet 2. oktober 2014 Hvis jenter er billig så er gutter gratis! Når du blir voksen finner du nok ut av gutter\menn ikke er klar for sex 24 timer i døget 365 dager i året. Anonymous poster hash: 9a1bb...663
Gjest Fayme Skrevet 2. oktober 2014 #16 Skrevet 2. oktober 2014 Synes menn som ligger med alt de kan få er løse og billige, og ikke kjærestemateriale. Bare kvalmt 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #17 Skrevet 3. oktober 2014 Kommer alltid til å være status for menn å ha mange sexpartnere på cv-en, mens for kvinner er det motsatt. Er lite kvinnelig å ha mange sexpartnere. Er også enig i at det er like kvalmende med menn som ligger rundt, men så lenge dere jenter går etter sånne gutter, så vil det fortsatt være status desverre.Anonymous poster hash: d0fca...141
Jolene Skrevet 3. oktober 2014 #18 Skrevet 3. oktober 2014 Menn må jobbe for sex, kvinner må ikke jobbe for sex. Derfor føler noen menn at de rettferdiggjør det kalle en kvinne for løs, fordi hun ikke trenger å jobbe for å få seg noe. Om det er riktig blir jo noe helt annet, selv er jeg motstander av å sette en slik merkelapp på ett invdivid, en kropp. Menn og kvinner er like bra, like gode, like(stilte). Har null problemer å erkjenne at jeg har lett tilgang på sex, mens menn ikke har det. Å ikke kunne erkjenne den som kvinne blir jo litt rart når det er sant. At noen derimot skal sette et stempel på meg fordi jeg nyter sex med hvem jeg vil,når jeg vil, hvordan og med hvor mange jeg vil, der mister, der har vi problemet. 4
Gjest BettyBoop Skrevet 3. oktober 2014 #19 Skrevet 3. oktober 2014 Sludder og pølsevev. Menn og kvinner er forskjellig så derfor blir sammenligningen meningsløs. Alle kvinner får sex om de vil. Kanskje ikke med hvem de vil, men de får ihvertfall sex. Menn derimot må jobbe for å få sex og enkelte får ikke sex i det hele tatt samme hvor mye de prøver. Ser du forskjellen? Hvorfor tror du prostitusjon kun retter seg mot menn? Anonymous poster hash: f9ae6...387 Ja men jenter er ikke så opptatt av å måtte ha sex hele tiden. Er ikke rart det er lett for oss å få sex når alle menn bare byr seg fram og regelrett serverer seg selv til oss 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå