AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har naturlig svart hår, og nå ønsker jeg å farge håret nøttebrunt eller gyllent brunt.Jeg lurer på om det blir nødvendig å bleke håret først for å få ønsket farge? Eller kommer fargen til å sette seg riktig på mitt mørke hår? Jeg har aldri farget håret mitt før og er usikker på om jeg vil oppnå ønsket resultat. Anonymous poster hash: e370a...b4a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Slenger meg med på tråden! Lurer på det samme Anonymous poster hash: 27d28...522
miaw Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Jeg har prøvd å helfarge mitt mørke hår lysere med dårlig resultat. Fargen biter ikke på. Det ble mye bedre da jeg stripet håret lysere. Endret 2. oktober 2014 av miaw
vimsefrøken Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tror det kommer veldig an på hårkvaliteten faktisk. Jeg har selv nesten sort hår, og har farget håret lysere hos frisør flere ganger, og det har blitt vellykket. Frisøren har da brukt en annen vannstoff prosent enn de ville gjort hvis man skal farge håret mørkere. Men frisøren har også spesifisert at hun syns det er utrolig hvor lett det er å få farget mitt mørke hår lysere, og at det ikke går på alle. Men det svir som ett helvete, pga annen vannstoff prosent. Men håret blir fint, og som regel alltid den nyansen jeg ønsker
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har prøvd å helfarge mitt mørke hår lysere med dårlig resultat. Fargen biter ikke på. Det ble mye bedre da jeg stripet håret lysere. Går det ikke til tross for bleking? Anonymous poster hash: e370a...b4a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tror det kommer veldig an på hårkvaliteten faktisk. Jeg har selv nesten sort hår, og har farget håret lysere hos frisør flere ganger, og det har blitt vellykket. Frisøren har da brukt en annen vannstoff prosent enn de ville gjort hvis man skal farge håret mørkere. Men frisøren har også spesifisert at hun syns det er utrolig hvor lett det er å få farget mitt mørke hår lysere, og at det ikke går på alle. Men det svir som ett helvete, pga annen vannstoff prosent. Men håret blir fint, og som regel alltid den nyansen jeg ønsker Jeg vet ikke hvordan kvaliteten på mitt hår er fordi jeg aldri har farget håret mitt før. Men jeg skulle tro at det skulle gå med bleking? Anonymous poster hash: e370a...b4a
miaw Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Går det ikke til tross for bleking? Anonymous poster hash: e370a...b4a Jeg har aldri bleket det, tar ikke sjansen på eventuelle skader det kan gi håret. Så viktig er det ikke for meg. Jeg prøvde forøvrig bare hjemmefarging. Hadde kanskje fått et annet resultat med frisør. Endret 2. oktober 2014 av miaw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå