AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Mannen min elsker klokker, men han har aldri spandert en litt fin en på seg selv. Han har altså bare "billigklokker" som blir ødelagt etter noen gangers bruk. Jeg vet han ønsker seg en skikkelig en, så jeg lurte på denne?http://store.dieseltimeframes.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=33053&langId=-1&catalogId=21503&categoryId=283586&productId=22564604&imagePath=DZ4329 Men er det noen som vet om det er noen butikker i Norge som har den? Og, i tillegg tenkte jeg å strikke et sett, lue, skjerf og hansker, siden han bestandig fryser. Eller virker det teit å gi i morgengave?Anonymous poster hash: 37b7a...f04
melatonin Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Teit nei! Må da være supert om han liker klokker. Om du får den i norge vet jeg ikke, men om du gjør så kjør på! Lenge til dere gifter dere?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Teit nei! Må da være supert om han liker klokker. Om du får den i norge vet jeg ikke, men om du gjør så kjør på! Lenge til dere gifter dere? Januar ☺️ Da blir det det! Åh, håper han blir glad da!😊Anonymous poster hash: 37b7a...f04
melatonin Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Det blir han garantert! og lykke til med vinterbryllupet
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Mannen min elsker klokker, men han har aldri spandert en litt fin en på seg selv. Han har altså bare "billigklokker" som blir ødelagt etter noen gangers bruk. Jeg vet han ønsker seg en skikkelig en, så jeg lurte på denne?http://store.dieseltimeframes.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=33053&langId=-1&catalogId=21503&categoryId=283586&productId=22564604&imagePath=DZ4329 Men er det noen som vet om det er noen butikker i Norge som har den? Og, i tillegg tenkte jeg å strikke et sett, lue, skjerf og hansker, siden han bestandig fryser. Eller virker det teit å gi i morgengave?Anonymous poster hash: 37b7a...f04 Vet du om han liker denne stilen og denne klokken, da? Hvis ja; er dette en superduper gave Anonymous poster hash: d17df...cc1
lepetite Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 De har den i sort på klokker.no ser det ut til
Petalouda Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 en nydelig gave syns jeg mannen min fikk lommeur til bunaden i morgengave av meg
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Strikkesett er koselig Den klokka koster i underkant av 3000, gjør den ikke? Hvis du legger samme beløp i en klokke som ikke er av et klesmerke, f.eks. Seiko eller Certina, får du mer klokke for pengene. Bedre urverk, generelt bedre kvalitet. Anonymous poster hash: eacab...90c 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Strikkesett er koselig Den klokka koster i underkant av 3000, gjør den ikke? Hvis du legger samme beløp i en klokke som ikke er av et klesmerke, f.eks. Seiko eller Certina, får du mer klokke for pengene. Bedre urverk, generelt bedre kvalitet. Anonymous poster hash: eacab...90c Veldig enig med denne posten! Anonymous poster hash: b1dce...417
Brud2014 Skrevet 5. oktober 2014 #11 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg kjøpte klokke fra Tissot til min mann i morgengave, han ble veldig fornøyd! Men jeg visste at han hadde ønsket seg en klokke et par år da
Gjest Margit Spat Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Strikkesett er koselig Den klokka koster i underkant av 3000, gjør den ikke? Hvis du legger samme beløp i en klokke som ikke er av et klesmerke, f.eks. Seiko eller Certina, får du mer klokke for pengene. Bedre urverk, generelt bedre kvalitet. Anonymous poster hash: eacab...90c Dette støttes 100% Ordentlige klokkemerker vil være et langt, langt bedre kjøp enn klesmerkeklokker, og både Seiko og Certina har skikkelig kvalitet i forhold til prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå