Gå til innhold

Morgengave til mannen-høres dette greit ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min elsker klokker, men han har aldri spandert en litt fin en på seg selv. Han har altså bare "billigklokker" som blir ødelagt etter noen gangers bruk. Jeg vet han ønsker seg en skikkelig en, så jeg lurte på denne?

http://store.dieseltimeframes.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=33053&langId=-1&catalogId=21503&categoryId=283586&productId=22564604&imagePath=DZ4329

Men er det noen som vet om det er noen butikker i Norge som har den?

Og, i tillegg tenkte jeg å strikke et sett, lue, skjerf og hansker, siden han bestandig fryser.

Eller virker det teit å gi i morgengave?

Anonymous poster hash: 37b7a...f04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teit nei! Må da være supert om han liker klokker. Om du får den i norge vet jeg ikke, men om du gjør så kjør på! Lenge til dere gifter dere?

Skrevet

Teit nei! Må da være supert om han liker klokker. Om du får den i norge vet jeg ikke, men om du gjør så kjør på! Lenge til dere gifter dere?

Januar ☺️

Da blir det det! Åh, håper han blir glad da!😊

Skrevet

Det blir han garantert! og lykke til med vinterbryllupet :kalle:

Skrevet

Klokke er en super morgengave :)

Skrevet

Mannen min elsker klokker, men han har aldri spandert en litt fin en på seg selv. Han har altså bare "billigklokker" som blir ødelagt etter noen gangers bruk. Jeg vet han ønsker seg en skikkelig en, så jeg lurte på denne?

http://store.dieseltimeframes.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=33053&langId=-1&catalogId=21503&categoryId=283586&productId=22564604&imagePath=DZ4329

Men er det noen som vet om det er noen butikker i Norge som har den?

Og, i tillegg tenkte jeg å strikke et sett, lue, skjerf og hansker, siden han bestandig fryser.

Eller virker det teit å gi i morgengave?

Vet du om han liker denne stilen og denne klokken, da? Hvis ja; er dette en superduper gave :)

Anonymous poster hash: d17df...cc1

Skrevet

De har den i sort på klokker.no ser det ut til :)

Skrevet

en nydelig gave syns jeg :) mannen min fikk lommeur til bunaden i morgengave av meg :)

Skrevet

Strikkesett er koselig :Nikke:

Den klokka koster i underkant av 3000, gjør den ikke? Hvis du legger samme beløp i en klokke som ikke er av et klesmerke, f.eks. Seiko eller Certina, får du mer klokke for pengene. Bedre urverk, generelt bedre kvalitet.

Anonymous poster hash: eacab...90c
  • Liker 1
Skrevet

Strikkesett er koselig :Nikke:

Den klokka koster i underkant av 3000, gjør den ikke? Hvis du legger samme beløp i en klokke som ikke er av et klesmerke, f.eks. Seiko eller Certina, får du mer klokke for pengene. Bedre urverk, generelt bedre kvalitet.

Anonymous poster hash: eacab...90c

Veldig enig med denne posten!

Anonymous poster hash: b1dce...417

Skrevet

Jeg kjøpte klokke fra Tissot til min mann i morgengave, han ble veldig fornøyd! Men jeg visste at han hadde ønsket seg en klokke et par år da :P

Gjest Margit Spat
Skrevet

Strikkesett er koselig :Nikke: Den klokka koster i underkant av 3000, gjør den ikke? Hvis du legger samme beløp i en klokke som ikke er av et klesmerke, f.eks. Seiko eller Certina, får du mer klokke for pengene. Bedre urverk, generelt bedre kvalitet. Anonymous poster hash: eacab...90c

Dette støttes 100%

Ordentlige klokkemerker vil være et langt, langt bedre kjøp enn klesmerkeklokker, og både Seiko og Certina har skikkelig kvalitet i forhold til prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...