AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Hei alle som har Uggs, håper dere kan svare på noen spørsmål Blir sålene på Uggs fort slitte? Holder de formen bra? Er de stive på foten? Blir de fort slappe og slitte? Bruker dere de på snøen? På asfalt? Er de varme? Gode å gå i? Jeg vurderer å kjøpe meg, men det store minuset er at de ikke tåler fuktighet.. Og jeg vet at moonboots ikke tåler å gå på asfalt, uggs har vel ca samme såle? Anonymous poster hash: 5677a...3d7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Par til… Sitter de gode på foten? Eller subber man med de? Er sålen tykk? Anonymous poster hash: 5677a...3d7
Gjest constance90 Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Slik ser de fleste ut Endret 2. oktober 2014 av constance90 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Slik ser de fleste ut Ja, har sett mange slike, men er det pga de brukes feil (i snø, regn, slaps) eller blir alle slik etterhvert? Anonymous poster hash: 5677a...3d7 2
lepetite Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har ikke de tradisjonelle uggsene i vendtpels (semsket), men to andre modeller som heter Birch og Grandle. Birch er semsket øverst, mens foten er av lær, ser ellers ut som en vanlig ugg. Den er meget god og varm, og jeg synes de er gode å gå i. Grandle er vannresistent og også veldig varm. Birch sålen er tilsvarende vanlige uggs tror, og de har jo blitt litt slitt etter at jeg har brukt paret i to sesonger, men de tåler fint noen sesonger til. Jeg har brukt de på all slags underlag, også asfalt.
Gjest constance90 Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Ja, har sett mange slike, men er det pga de brukes feil (i snø, regn, slaps) eller blir alle slik etterhvert? Anonymous poster hash: 5677a...3d7 Regner med at det er kombinasjon av for myk såle og ingen oppbygging slik at formen holdes. Det er vel kun stoff etter sålen så etter bruk så vil stoffe strekkest og sålen "falle" bort fra plassen Pluss, det er virkelig ikke godt for ryggen å gå i slike. Du subber nærmest for å holde de på plass.
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Slik ser de fleste ut Mine ser ikkje slik ut. Tredje året eg bruker dei no
Gjest Peanut Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Hmmm.... :3 Mine ser slik ut: på 5 året. Hver gang før jeg skal bruke dem så impregnerer jeg dem, og det gjør jeg også med jevne mellomrom ellers også. Når jeg skal sette dem bort, så vasker jeg dem med UGG-sjampo og tørker dem mens jeg har i sånn pappform slik at de holder formen. Jeg har gått med dem i snøen og når det regner og det har gått helt fint det synes jeg. ^^, (For meg er det de beste vinterstøvlene å gå i fordi jeg slipper å få vondt i føtter og rygg av dem). Endret 2. oktober 2014 av Peanut
Miss Lucky Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Mine ser fremdeles helt nye ut. Men jeg har heller ikke den tradisjonelle utgaven. Er super gode og varme å gå med. Har ikke tatt skade av regnet og slapset på Vestlandet Endret 2. oktober 2014 av Miss Lucky
Gjest 2JZ Skrevet 2. oktober 2014 #10 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Har hatt mine i 3-4 år og de er så og si akkurat som når jeg kjøpte de og jeg har brukt de mye! Edit: mine er visst av merket Bearpaw og ikke Ugg Endret 2. oktober 2014 av 2JZ
Gjest Solsmil Skrevet 2. oktober 2014 #11 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har hatt flere par, og sålen er ikke egentlig noe problem. De holder seg gjerne ikke helt stiv, men det er ikke noe som plager meg. Om du sliter sko skeivt generelt, så vil nok disse også bli noe skeivtråkka. Hvis ikke burde det gå greit. Jeg unngår å bruke mine hvis det er fuktig, men det går som oftest bra hvis man er nøye med impregnering. Det som virkelig har ødelagt mine er saltsørpa i Oslo, der har de bare noen måneders levetid om du bruker de hver dag
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #12 Skrevet 2. oktober 2014 Mine ekte uggs see like flotte ut enda, og jeg har brukt de i 3 år. Tåler alt av vær Trenger ikke akkurat hoppe i en vanndam med dem men.. Jeg elsker de!! Anonymous poster hash: 8c88d...cc8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #13 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg elsker mine Uggs, de er ikke pene, men ÅH så gode. Jeg har ekstremt vonde føtter, og disse er så fantastisk gode på føttene. Mine har jeg hatt i 2 år, og tatt godt vare på, og de er like fine i dag. Jeg bruker de når det er kaldt, og snø, men ikke i sørpe-vær. Jeg har de lave i sjokoladebrunt. Men tenkte jeg skulle kjøpe meg to nye til vinteren, da en semsket og muligens Linnea, da jeg absolutt elsker de, samme foret som de andre, men med hæl og skinn. Det finnes jo også UGGS som ikke er i semsket skinn. De har bl.a Linnea, Sutter, Grandle, Noira og Kensington. Man må ikke kjøpe de semskede som ikke tåler så mye. Anonymous poster hash: 88b73...cad
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #14 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har flere par UGG og de er så og si like fine. De er ikke blitt subbete, slafsete eller utgåtte. Men jeg går heller ikke sko ned på sidene, noen gjør jo det på alle sko. Jeg bruker mine både høst og vinter, og jeg har vasket dem med UGG shampo og de ble like fine. Jeg synes UGG er kjempegode å ha på seg, de er varme, myke og nydelige :-) Anonymous poster hash: 50c12...829
Mischa Skrevet 6. oktober 2014 #15 Skrevet 6. oktober 2014 Hei alle som har Uggs, håper dere kan svare på noen spørsmål Blir sålene på Uggs fort slitte? Holder de formen bra? Er de stive på foten? Blir de fort slappe og slitte? Bruker dere de på snøen? På asfalt? Er de varme? Gode å gå i? Jeg vurderer å kjøpe meg, men det store minuset er at de ikke tåler fuktighet.. Og jeg vet at moonboots ikke tåler å gå på asfalt, uggs har vel ca samme såle? Anonymous poster hash: 5677a...3d7 Mine er fortsatt fine etter flere års bruk. Jeg impregnerer de som regel før bruk, men har ikke gjort det regelmessig. Antar at det kan hjelpe ytterligere Opplever ikke at sålene blir fort slitt, men kanskje de slites fortere ved mye bruk på asfalt? Jeg bruker de stort sett kun når det er tørt og kaldt. Helst på snø Det er som å gå i tøfler ute, superdeilig! Og varme er de også, jeg har gått barbeint (!) i de i -20 grader og likevel vært varm på føttene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå