Gjest gjesten Skrevet 13. juli 2004 #1 Skrevet 13. juli 2004 jeg har i det siste slitt med sopp som jeg aldri blir helt kvitt, og tenkte nå jeg skulle pøse på med canesten og så pøse på med vivag etterpå... Har kjøpt sånne 500 mgs stikkpiller. Bør jeg ta de med en dags mellomrom, en ukes mellomrom eller hvor ofte? Håper på svar...
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #2 Skrevet 13. juli 2004 Spis youghurt ,det er veldig bra for sopp.Det kan du også smøre deg nedentil vis du klør for mye.
Sandra Skrevet 13. juli 2004 #3 Skrevet 13. juli 2004 Det står nok på pakken til pillene hva som er anbefalt. Det finnes engangskur i form av stikkpiller, men også flere stykker man skal ta over flere dager. Det er samme dose, bare fordelt på flere piller. Ta en stikkpille, og så smører du med Canestemkrem rundtomkring nedentil. Kremen skal du vel bruke flere ganger daglig. Men alt dette står på pakningsvedlegget. Bruk bomullstruser, g-strenger kan også være dumt å bruke hvis du har mye problemer. Spis yoghurt som det ble nevnt og ikke bruk såpe. Ikke spyl oppi der selv om det tar litt tid før stikkpillen forsvinner. Senere er det lurt å opprettholde surhetsnivået i skjeden med melkesyrepiller som du også får kjøpt på apoteket.
Gjest Gjesten Skrevet 13. juli 2004 #4 Skrevet 13. juli 2004 heyhey, takk Men jeg har prøvd sånn vanlig canesten-kur. Derfor har jeg nå kjøpt flere av de engangs-pillene, og tenkte å ta disse over flere dager bare for å ta knekken på dette her en gang for alle... bør jeg ta noen dagers mellomrom, eller bare pøse på?
Sandra Skrevet 13. juli 2004 #5 Skrevet 13. juli 2004 Om ikke soppinfeksjonen går over etter en kur, ville jeg dratt til fastlegen min. Ikke tatt kuren flere ganger. Det kan hende det ikke er soppifeksjon, og da hjelper det ikke med midler mot sopp. Dessuten kan h*n gi deg resept på andre midler som virker bedre enn Canesten, for det kan hende det ikke virker så bra på deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå