Gå til innhold

Musikk, Rap og det miljøet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget noe veldig fascinerende når jeg satt på bussen. Det var en guttegjeng som snakket sammen. Samtalen gikk stort sett i hvem som var den beste rapperen i byen. De påsto alle sammen at det var akkurat dem som var det.

En luring kom da til å si "La oss ha en konkurranse", men da svarte han ene "Jeg puler mor di", hvor den som foreslo konkurranse svarte "Jeg puler faren din". Den tredje personen sier da "Du kan ikke si sånn" til han som nevnte faren.

Så da undrer jeg, er det å si "Jeg puler faren din" det aller verste man kan si i det miljøet?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå lener vi oss tilbake og ser på hvem som biter på agnet. Smart trekk TS

• Liker 1
Skrevet

Ingenting er som menneskeobservasjon på en torsdag ettermiddag.

Skrevet

Nå lener vi oss tilbake og ser på hvem som biter på agnet. Smart trekk TS

Nei, jeg venter ikke på agn, jeg var redd for slosskamp når han nevnte faren, men heldigvis gikk han ene av på et stopp :sjokkert:

Skrevet

Ja, i enkelte miljøer er nok dette det verste man kan si til hverandre. Jeg jobber i Oslo øst i en jobb der jeg omgås en del barn, og har hørt gutter helt ned i tiårsalderen si slikt til hverandre (for eksempel "faren din suger pikk!"). Og da virker det som om de liksom har konsentrert seg for å finne fram det aller, aller styggeste man kan si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...