Gå til innhold

Hvordan vet man om en kvinne er interessert i deg som person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på at mange kvinner vil ha menn pga. sikkerhet, penger og sperm, hvordan kan man vite om de egentlig er interessert i deg som person?

Anonymous poster hash: 98dda...358
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på at mange kvinner vil ha menn pga. sikkerhet, penger og sperm, hvordan kan man vite om de egentlig er interessert i deg som person?

???

En skal lese mye dumt!

Skrevet

Å herregud! Jeg har tidligere vært lavtlønnet og vel så det, men det har aldri falt meg inn å tenke "han tjener jo ikke mer enn xx i mnd, da kan jeg ikke flytte inn hos ham og snylte". Sperm? Barn vil jeg ikke ha, og jeg foretrekker et forhold der vi bor hver for oss, med hver vår økonomi.

Jeg er en såpass introvert person, at hvis jeg sier at jeg liker deg, så betyr det at jeg liker deg.

Anonymous poster hash: 56a4d...71e

• Liker 4
Skrevet

Med tanke på at mange menn vil ha kvinner pga faste pupper, langt hår og slank midje, hvordan kan man vite om de egentlig er interessert i henne som person?

Anonymous poster hash: c32e8...481

• Liker 10
Skrevet

Med tanke på at mange menn vil ha kvinner pga faste pupper, langt hår og slank midje, hvordan kan man vite om de egentlig er interessert i henne som person?

Det er vel ganske åpenbart at vi ikke er? Men så er det heller ikke vi som går rundt og markedsfører oss ved at vi verdsetter innsiden høyere.

• Liker 1
Skrevet

Paranoid much?

Anonymous poster hash: 3ab00...087
Skrevet

Troll...?

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Med tanke på at mange kvinner vil ha menn pga. sikkerhet, penger og sperm, hvordan kan man vite om de egentlig er interessert i deg som person? Anonymous poster hash: 98dda...358

Det kan du aldri vite.

• Liker 2
Skrevet

Det er vel ganske åpenbart at vi ikke er? Men så er det heller ikke vi som går rundt og markedsfører oss ved at vi verdsetter innsiden høyere.

Wow, for et ekstremt bittert syn du har på verden. Syns synd på deg.

• Liker 2
Skrevet

Wow, for et ekstremt bittert syn du har på verden. Syns synd på deg.

Uttrykket du leter etter er ærlig.

• Liker 1
Skrevet

Regner med det ene etter det andre gullkornet i denne tråden :) Fascinerende!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det kan du aldri vite.

Det kan man da Brutal_mann.

Til TS: Ikke "selg" deg selv med snakk om din inntekt og eiendeler eller "gode familiegener", det er uinteressant i en tidlig fase og uansett av underordnet betydning for de aller fleste av oss. Styr også unna de få som virker i overkant interessert i å fiske dette ut av deg og dømmer på grunnlag av det

Og ellers; la skepsisen ligge og stol på en kvinne når hun sier at hun liker deg som person.

Jeg tenker at det er forståelig at noen er opptatt av at en partner skal være på samme nivå som dem selv når det gjelder økonomiske ressurser, men selv i slike tilfeller så betyr det da ikke at hun ikke liker deg som person i tillegg.

De aller fleste av oss kvinner vil helst ha vår egen jobb og inntekt, og en partner til helt andre ting ;)

Endret av Ibsenfrue
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Ibsenfrue
Gjest Lille-pus
Skrevet

For å svare litt seriøst på det opprinnelige spørsmålet:

Dersom hun er genuint tilstede med hele seg og gir deg den definitive følelsen av at du er ønsket. - da er hun interessert i deg som det mennesket og den mannen du er.

Skrevet

For å svare litt seriøst på det opprinnelige spørsmålet:

Dersom hun er genuint tilstede med hele seg og gir deg den definitive følelsen av at du er ønsket. - da er hun interessert i deg som det mennesket og den mannen du er.

Klarer du alltid å være det selv?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Klarer du alltid å være det selv?

Når jeg er genuint interessert så 'ja'.

Oppleves det som komplisert å formidle at et annet menneske er 'ønsket velkommen' som ditt selskap, som menneske og mann der og da?

Den som har tanker som stadig flakser avgårde, tenker på helt andre ting, blir ikke et hyggelig selskap, - og hvem føler seg ønsket og velkommen hos noen som mentalt er et helt annet sted?

Er ikke det ganske opplagt for de fleste mennesker? - og er man interessert så er man jo tilstede, og man ønsker å gi den andre opplevelsen av at vedkommende virkelig er ønsket.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Kjærlighetsforhold er ingen eksakt vitenskap så det kan du aldri vite med sikkerhet. Men du kan jo bruke din intuisjon så finner du nok svaret.

Skrevet (endret)

Når jeg er genuint interessert så 'ja'.

Oppleves det som komplisert å formidle at et annet menneske er 'ønsket velkommen' som ditt selskap, som menneske og mann der og da?

Den som har tanker som stadig flakser avgårde, tenker på helt andre ting, blir ikke et hyggelig selskap, - og hvem føler seg ønsket og velkommen hos noen som mentalt er et helt annet sted?

Er ikke det ganske opplagt for de fleste mennesker? - og er man interessert så er man jo tilstede, og man ønsker å gi den andre opplevelsen av at vedkommende virkelig er ønsket.

Den du skulle møte, eller møter, er heldig dersom du alltid klarer det :).

Jeg tror jeg vanligvis er ordentlig tilstedeværende mentalt selv, men må jeg også innrømme at det kan variere noe avhengig av f.eks. dagsform, alkoholinntak og mer ;).

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Steg 1: Selg deg selv som en person, og ikke som en vare.

Steg 2: prøv å analysere kvinnfolket. Dette kan være svært utfordrende, da vi er så uklare og ofte lyver.
MEN: hørt på hva hun sier. Hvis hun sier "jeg bruker deg for penger",så vil jeg med nøye analyse antatt at hun bruker deg for penger. Andre hint er om hun ikke er interessert i dine interesser, problemer, liv og annet du skulle være opptatt av.

Skrevet

Jeg tjener egne penger, har hus, bil og alt jeg trenger for å være trygg. I tillegg har jeg fått de barna jeg skal ha, så da lurer jeg på hva TS mener jeg skal se etter i en mann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...