Gå til innhold

Postoppkrav + kredittkort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man betale postoppkrav på post-i-butikk med kredittkort (mastercard)?

Sånn at jeg slipper å dukke opp med uforettet sak.. :)

Anonymous poster hash: d99b4...7f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man betale postoppkrav på post-i-butikk med kredittkort (mastercard)? Sånn at jeg slipper å dukke opp med uforettet sak.. :)Anonymous poster hash: d99b4...7f6

Den har jeg prøvd to ganger, uten hell. Kortet fungerer ikke. Har Mastecard 365.

Anonymous poster hash: 71120...a70

Skrevet

Den har jeg prøvd to ganger, uten hell. Kortet fungerer ikke. Har Mastecard 365.

Anonymous poster hash: 71120...a70

Ja var det jeg mistenkte.. Men lurer på hvorfor det er sånn?

Er det noen andre som har erfaring?

Skrevet

Jeg tror ikke Posten eller Post-i-butikk tar kredittkort. Og ved de som gjør så regnes betalingen som et uttak med ekstra gebyr.

Fra betingelsene til 365 Direkte:

OBS! Et unntak er bruk i Postens terminaler. Terminalene er satt opp på en spesiell måte mot MasterCard som medfører at alle transaksjoner registreres som uttak i skranke. Det betyr at dersom man bruker kortet hos Posten, belastes et gebyr på kr. 75 + 1,5 prosent av uttaksbeløpet.

Skrevet

Jeg tror ikke Posten eller Post-i-butikk tar kredittkort. Og ved de som gjør så regnes betalingen som et uttak med ekstra gebyr.

Fra betingelsene til 365 Direkte:

OBS! Et unntak er bruk i Postens terminaler. Terminalene er satt opp på en spesiell måte mot MasterCard som medfører at alle transaksjoner registreres som uttak i skranke. Det betyr at dersom man bruker kortet hos Posten, belastes et gebyr på kr. 75 + 1,5 prosent av uttaksbeløpet.

Hm, ok. Kjekt å vite. Da får jeg bare overføre "vanlige penger" og hente i morgen i stedet. Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...