Gå til innhold

smertefull betennelse i brystkasse-ribbein

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg har i lang tid hatt smerter i ribbein regionen, men igår tok det kaka, det stakk så vondt at jeg trodde en kniv var stukket tvers igjennom brystet mitt på høyre side, jeg fikk ikke puste og det ble bare værre og værre, all berøring i området er smertefult,det spredte seg til høyre side og jeg fryktet hjertet, ble verre og verre og jeg tenkte er jeg ikke bedre imorn tidlig drar jeg rett til legen. Jeg gjorde det da og der trykket hun på mine ribbein, jeg hylte av smerte, hun lyttet på lunger og hjertet, deretter ble jeg sendt inn til EKG og blodprøver og blodtrykk. Alt var vist helt fint selvom det til tider føles ut som noe snøres sammen ihalsen min og jeg ikke får puste. Jeg fikk kun at jeg har en kraftig bettenelse som ikke vises på CRP men at det bare måtte ta tiden til hjelp.. beskjed om å ta det med ro og gå små turer for å løsne opp å ta ibux. Vel jeg synes ikke IBUX har hjulpet noe som helst og her ligger jeg enda i smerter fra helvete, er virkelig muskelsmerter SÅÅÅ vonde som det her?!

noen som kjenner seg igjen? hvilke smertestillende er best for slike smerter? :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv naproxen :)

Skrevet

Høres ut som gallesteinanfall. Kan påvises ved hjelp av ultralyd

Anonymous poster hash: 60606...cbf
  • 9 år senere...
Skrevet

Hei. Hvordan gikk det med disse smertene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...